וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות הלבשה תחתונה בקלקיליה לעגה לישראלית שנחטפה לעזה - ונהרסה

עודכן לאחרונה: 27.10.2023 / 11:52

בית העסק העלה לאינסטגרם פוסט שלועג לפיג'מה של הצעירה הישראלית, עם הכיתוב "איפה שלא תהיי, ויקטוריה הלבשה תחתונה דואגת לך". בתגובה, כוחות הביטחון הרסו את בית העסק, והותירו שלט: "החנות הזאת תומכת בטרור ולכן היא נהרסה"

צה"ל אטם פיצריה בחווארה בתגובה לפרסום מודעה המבזה חטופה, 13 באוקטובר 2023/ללא

כוחות צה"ל הרסו במשך הלילה (שישי) חנות הלבשה תחתונה בקלקיליה, שפרסמה באינסטגרם פוסט הלועג לישראלית שנחטפה על ידי מחבלי חמאס לרצועת עזה במתקפת הטרור על ישראל ב-7 באוקטובר. חיילי צה"ל השאירו בפתח החנות ההרוסה שלט גדול עם סמל צה"ל, שעליו נכתב בערבית כי "החנות הזו תומכת בטרור ולכן היא נהרסה".

היום ה-21 למלחמה - כל העדכונים

החנות, שנקראת "ויקטוריה הלבשה תחתונה", פרסמה בחשבון האינסטגרם את התמונה של הצעירה החטופה כשהיא לבושה בפיג'מה, עם הכיתוב בעברית "משתפת בשביל הפיג'מה של ויקטוריה הלבשה תחתונה. איפה שלא תהיי, ויקטוריה הלבשה תחתונה דואגת לך", בתוספת כמה אימוג'ים צוחקים. עוד נכתב בפוסט, שזכה לכמה לייקים בודדים: "סניף חדש: אדמות משוחזרות, [ב]יישוב שדרות". נכון לעכשיו, הפוסט הלעגני אינו מופיע כלל בעמוד האינסטגרם של החנות, וככל הנראה הוסר ממנו מאז.

חנות בקלקיליה נהרסה אחרי שלעגה באינסטגרם לחטופה ישראלית, 27 באוקטובר 2023. ללא קרדיט, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
השלט בפתח החנות ההרוסה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא קרדיט

לפני כשבועיים הרסו כוחות צה"ל פיצריה בחווארה, בתגובה למודעה מלגלגת שפרסם בית העסק על קשישה שנחטפה לעזה. הפעולה התבצעה בהוראת אלוף פיקוד מרכז שהורה על אטימת בית העסק באופן מיידי. במודעה, שפורסמה ברשתות החברתיות, מופיעה קשישה ישראלית שנחטפה עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" לרצועת עזה. בה, היא נראית מסמנת "וי", צילום שלפי הדיווחים אולצה לבצע על ידי פעילי חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully