וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניה ליועמ"שית: מגוריי נתניהו אצל המיליארדר פליק - מתנה אסורה

עודכן לאחרונה: 26.10.2023 / 13:56

עו"ד שחר בן מאיר פנה ליועמ"שית גלי בהרב מיארה במכתב דרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד נתניהו בחשד שהמעבר לביתו של המיליארדר סיימון פליק הוא מתנה אסורה. "החוק אוסר על עובד הציבור ומר נתניהו הוא עובד הציבור"

עו"ד שחר בן מאיר פנה ליועמש"ית גלי בהרב מיארה בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד רה"מ נתניהו, זאת בחשד שהמעבר לביתו של המיליארדר פליק בזמן המלחמה הוא מתנה אסורה.

בן מאיר מוסיף כי במידה ולא יתקבל מענה מהיועמ"שית בתוך 45 ימים הוא יגיש עתירה בנושא לבג"ץ. הסיבה למכתבו של בן מאיר היא הדיווחים בכלי התקשורת השונים לפיהם נתניהו ובני משפחתו עברו להתגורר בביתו של המיליארדר סיימון פאליק הנמצא בירושלים.

צילום ביתו של סיימון פאליק. מיליארדר שמשפחת נתניהו לנה אצלו בירושלים 29 בנובמבר 2021. רוני כנפו , פלאש 90- אולבייה פיטוסי, עיבוד תמונה
צילום ביתו של סיימון פאליק. מיליארדר שמשפחת נתניהו לנה אצלו בירושלים 29 בנובמבר 2021/עיבוד תמונה, רוני כנפו , פלאש 90- אולבייה פיטוסי

"כידוע מר נתניהו אינו אומלל ומדינת ישראל ממנת לו לפחות שני בתים פרטייםֿ, בנוסף על המעון הרשמי. במסגרת אי האומללות של מר נתניהו הוא גם דאג לעצמו לפטור ממס הכנסה על טובות ההנאה שהוא מקבל בבתים הפרטיים דרך תיקון אישי של פקודת מס הכנסה לפיו המדינה תשלן את המס שהוא היה חייב בו על קבלת טובות הנאה בבתים הפרטיים שלו, טובות הנאה הנגיעות עד כדי מימון כל הצרכים הפרטיים שלו ושל משפחתו". כתב בן מאיר.

בן מאיר, מסביר כי המעבר של נתניהו ובני משפחתו לביתו של פאליק מהווה מתנה אסורה לפי חוק המתנות וכי על נתניהו היה לבקש היתר לפני שהוא עבר לביתו של פאליק. מכלל האמור לעיל עולה חשד משמעותי, לביצוע עבירה פלילית של מירמה והפרת אמונים על ידי מר נתניהו נוכח קבלת מתנה (טובת הנאה) ללא היתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully