וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המלחמה: קבוצה של עולים מצרפת נחתה הלילה בנתב"ג

וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 26.10.2023 / 10:05

שר העלייה והקליטה אופיר סופר ויו"ר הסוכנות היהודית אלוף במיל. דורון אלמוג קיבלו את פניהם בנתב"ג, ושם הוענקו להם תעודות זהות ישראליות. בראש רשימת הערים הקולטות: ירושלים, נתניה ותל אביב

בווידאו: יו״ר הסוכנות היהודית האלוף במיל. דורון אלמוג ושר העלייה והקליטה אופיר סופר מקבלים בנתב״ג עולים שנחתו מצרפת, 26 באוקטובר 2023/ינאי יחיאל, אקום סטרטג׳יז

מחבקים את מדינת ישראל: קבוצה של 26 עולים חדשים מצרפת נחתה הלילה (רביעי) בנתב"ג בטיסה מיוחדת של הסוכנות היהודית ומשרד העלייה והקליטה.

לפי הסוכנות, רוב העולים בטיסה הם צעירים בגילאי 18 עד 35. העולה הצעירה ביותר היא פעוטה בת שנה שעולה ארצה עם אחותה בת השנתיים ושני הוריה ואילו העולה המבוגר ביותר הוא בן 80 שעולה ארצה עם רעייתו בת ה 72.

מרים, סטודנטית שעולה לירושלים עם שתי חברותיה, אמרה: "למרות המתיחות, אנחנו שמחות לעשות עליה, להפוך לאזרחיות ישראליות ולהתחיל את חיינו בישראל".

עם נחיתתם התקבלו העולים בנתב"ג על ידי שר העלייה והקליטה אופיר סופר ויו"ר הסוכנות היהודית אלוף במיל. דורון אלמוג.

עוד נמסר מהסוכנות כי בראש רשימת הערים הקולטות ניצבות ירושלים ועוד ברשימה חיפה, חדרה, נתניה, בת ים, בני ברק ותל אביב.

עלייה בזמן מלחמה, הסוכנות היהודית. גיא יחיאלי,
עלייה בזמן מלחמה, הסוכנות היהודית/גיא יחיאלי

שר העלייה והקליטה, אופיר סופר אמר: "זאת גאווה גדולה לראות את העולים החדשים מצרפת שקיבלנו את פניהם בשדה התעופה. העולים מוכיחים דווקא בעת מלחמה קשה את האמונה של עם ישראל בצדקת דרכו, אמונה שמלווה את העם היהודי במשך אלפי שנים. עליתם לארץ של העולים בעת המלחמה היא רוח גבית לצה"ל ולמדינה. נמשיך לממש את חזון שיבת ציון בכל זמן ועת".

יו"ר הסוכנות היהודית, האלוף במיל' דורון אלמוג אמר: "הבחירה לעלות לישראל בימים אלו, מרגשת ומחזקת את האחדות והחוסן של החברה הישראלית. העולות והעולים מהווים חלק בלתי נפרד בבניית מדינת ישראל ובעתות חירום אנו רואים עד כמה חלקם משמעותי ומהווה מקור לתקווה. אני מחבק כל אחד ואחת מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully