וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועה צאן ישראלי במצב קשה לאחר שהותקף על ידי פלסטינים בבנימין

עודכן לאחרונה: 26.10.2023 / 9:40

הצעיר, בן 25, הובהל לבית החולים שערי צדק עם חבלת ראש, לאחר שעל פי החשד פלסטינים תקפו אותו ואת חברו בחווה חקלאית סמוך לצומת רימונים. הפצוע הנוסף הובהל גם הוא לבית החולים במצב קל

רועה צאן ישראלי, בן 25, נפצע היום (חמישי) קשה לאחר שעל פי החשד פלסטינים תקפו אותו ואדם נוסף בחווה חקלאית ליד צומת רימונים שבבנימין. הוא פונה לבית החולים שערי צדק עם חבלת ראש, הפצוע נוסף במצב קל.

לפי טענות המועצה, סמוך לאזור התקיים מסיק זיתים של פלסטינים, ומשם יצאו חמישה פלסטינים חמושים באלות שתקפו את רועי הצאן. "הכתובת היתה על הקיר, התרענו בפני הצבא כי המסיק משמש לתכנון התקפות, אך בצה"ל התעלמו", אמר אליהו אוחיון, תושב ההתנחלות כוכב השחר.

רועי צאן הותקפו בבנימין
26.10.23. מד"א
רועי צאן הותקפו בבנימין 26.10.23/מד"א
רועה צאן ישראלי במצב קשה לאחר שהותקף על ידי פלסטינים בבנימין. דוברות משטרת ישראל
רועה צאן ישראלי במצב קשה לאחר שהותקף על ידי פלסטינים בבנימין/דוברות משטרת ישראל

אתמול דווח בוואלה! כי נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הזהיר את ראש הממשלה בנימין נתניהו בימים האחרונים כי העלייה במתיחות בגדה המערבית עלולה להביא להסלמה שתהפוך את המשבר סביב המלחמה בעזה לחמור הרבה יותר, כך אמרו שני בכירים בממשל האמריקני.

למעלה מ-90 פלסטינים נהרגו בגדה המערבית מאז מתקפת החמאס ב-7 באוקטובר. רוב ההרוגים היו חמושים אולם חלק מהם היו אזרחים. לפחות חמישה פלסטינים נהרגו בשבועיים האחרונים מירי של מתנחלים במהלך עימותים בגדה המערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully