וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגדודים שספגו הכי הרבה אבדות מתכוננים לכניסה לעזה: "הפעם אנחנו נהיה אלו שנפתיע"

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 6:36

גדודים 13 ו-51 של חטיבת גולני היו הראשונים לתת מענה למחבלי חמאס במתקפה של ה-7 באוקטובר. הגדודים, שספגו אבדות רבות, מתכוננים ומתאמנים כעת לשלב הבא בלחימה, כניסה קרקעית. "41 חללים מחפים עלינו מלמעלה. הניצחון הזה יהיה בזכותם"

כוחות גולני מתאמנים לקראת כניסה קרקעית לעזה. 25 באוקטובר 2023/דובר צה"ל

גדודים 13 ו-51 של חטיבת גולני, עוברים בימים אלו הכשרה מעמיקה ואימונים רחבים לקראת השלב הבא בלחימה מול חמאס - כניסה קרקעית. "הפעם, אנחנו נהיה אלו שנפתיע, ואלו שמנצחים".

גדודים אלו היו הראשונים לפעול ולתת מענה למתקפה האכזרית בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר. הכוחות ניהלו קרבות קשי מול מאות מחבלים בגזרות כיסופים ונחל עוז. כעת, הם מתכוננים הגדודים לכניסה קרקעית.

אימוני כוחות גולני לקראת כניסה קרקעית לעזה. 25 באוקטובר 2023. דובר צה"ל
"גבורתם של נופלי הגדוד מלווה אותנו בכל צעד", סא"ל תומר גרינברג,/דובר צה"ל

"אנחנו נערכים לכניסה קרקעית לרצועה, עם אימונים מפרכים ועיבוד עצמי וקבוצתי שלבסוף יכינו אותנו להילחם ולנצח". אמר מפקד גדוד 13 סא"ל תומר גרינברג, "הפעם, אנחנו אלה שנפתיע. נגיע בריכוז מאומץ, עם כל היכולות המתקדמות והסטנדרט הגבוה של הגדוד, ונהיה אלו שמנצחים!"

גרינברג המשיך את דבריו והתייחס ל41 האבדות שספג הגדוד במהלך הלחימה באותה שבת שחורה. "גבורתם של נופלי גדוד 13, מלווה אותנו בכל צעד שנעשה", אמר "אני מרגיש ש-41 חללים של גדוד 13 מחפים עלינו מלמעלה. בעזה צריך לעבוד עם הרבה חיפויים, והם שומרים עלינו, יורים בשבילנו, מתצפתים עלינו, אני ממש מרגיש שהם איתנו. כשתיגמר המלחמה, מתי שהיא תיגמר, וזה יהיה בניצחון ענק ותבוסה לאויב, אנחנו נלך גם לבתי האלמין וגם למשפחות השכולות, נחבק אותם, נבטיח להם שנלווה אותם כל החיים ונסביר להם שהניצחון הזה, שהולך להגיע, הוא בזכות הבנים שלהם ומה שהם הקריבו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אימוני כוחות גולני לקראת כניסה קרקעית לעזה. 25 באוקטובר 2023. דובר צה"ל
אימוני כוחות גולני לקראת כניסה קרקעית/דובר צה"ל

כשלושה שבועות עברו מאותו יום שבת רצחני בו הגדוד לחם, הדף ועשה כמיטב יכולותיו לעמוד במשימה",הוסיף מפקד גדוד 51, סא"ל מאיר אוחיון, "בשעת המבחן ההיא, לוחמי הגדוד הפגינו עוז ורוח לחימה יוצאת דופן. אנו מנצלים כל דקה לאימונים, ביחד כמסגרת וכיחיד. כל אחד מוצא את ההכי טוב שבו, לא שוכחים את הערכים שלנו, אנחנו בקרב על הבית. יהיה תמרון, וכשהוא יגיע, ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully