וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל חיסל 5 צוללנים שניסו לחדור לשטח ישראל מרצועת עזה

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 20:00

לפי ההערכות מדובר בחולייה של 8 מחבלים - שניסתה להכנס לשטח הארץ באזור זיקים. עם זאת, צה"ל עדכן כי הלוחמים איתרו 5 צוללנים בים ופתחו לעברם באש. מטוס קרב תקף את האזור ממנו המפגעים יצאו. כוחות נוספים הוקפצו למקום ועורכים סריקות

תיעוד מחיסול פעילי ארגוני הטרור ברצועת עזה/דובר צה"ל

צה"ל חיסל הערב (שלישי) חמישה צוללנים שניסו לחדור מרצועת עזה לשטח ישראל באזור זיקים. מטוס קרב תקפו את המתקן הצבאי ממנו יצאו המחבלים וכוחות הוקפצו למקום. במקביל נמשכות סריקות במרחב.

לפי ההערכות מדובר בחולייה של שמונה מחבלים. עם זאת, צה"ל עדכן כי הלוחמים איתרו חמישה צוללנים בים - ופתחו לעברם באש. כוחות נוספים הוקפצו לאזור ונמצאים בכוננות גבוהה. בהודעה שנמסרה לתושבי זיקים נכתב כי האירוע מתנהל סמוך לחוף הים - ולא לקיבוץ וכי טנקים ומסוקים מטפלים בתקרית.

חיל הים תוקף מטרות ימיות בחוף בעזה. דובר צה"ל
חיל הים תוקף מטרות ימיות בחוף בעזה/דובר צה"ל

מוקדם יותר כוחות הביטחון תקפו שלוש חוליות מחבלים בגבול לבנון, שירו מרגמות ונ"ט לעבר מוצבי צה"ל באזור נטועה ואלקוש. החוליות הותקפו על ידי מסוק קרב וירי ארטילרי וטנקים, ולא דווח על נפגעים לכוחותינו.

הלילה צה"ל ושב"כ חיסלו שלושה מחבלי חמאס ברצועת עזה, בהם עבד אלרחמאן, סגן מפקד גדוד נוציראת שהשתתף בפשיטה הרצחנית על קיבוץ בארי, ח'ליל מחג'ז, סגן מפקד גדוד שאטי וח'ליל תתרי, סגן מפקד גדוד שיח רדואן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully