וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל: "אנחנו מוכנים לתמרון ומחזיקים את האויב במתח - הוא זה שממתין לנו"

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 20:29

הלוי הבהיר כי צה"ל ערוך לשלב הבא במלחמה. "בשלב הזה ישנם שיקולים טקטיים ואסטרטגיים המאפשרים לנו עוד זמן לשפר ולנצל כל דקה כדי להיות מוכנים אפילו יותר", אמר. "אנחנו ערוכים גם לאפשרות של התרחבות הזירות - התרחש כאן אירוע שלא נראה כמותו מקום המדינה"

הרמטכ"ל: "אנחנו מוכנים לתמרון ומחזיקים את האויב במתח - הוא זה שממתין לנו"/דובר צה"ל

הרמטכ"ל הרצי הלוי אמר היום (שלישי) כי צה"ל ערוך לשלב הבא במלחמה - וארגון הטרור חמאס ממתין במתח למתקפה הצפויה לבוא עליו. "מדינת ישראל בעיצומה של מלחמה שפתח בה ארגון הטרור חמאס - הוא יצטער עליה, הוא מתחיל להצטער עליה כבר עכשיו", אמר. "בכל דקה שעוברת בצד השני אנחנו תוקפים את האויב יותר, הורגים לו פעילים, הורגים לו מפקדים, משמידים לו תשתיות ואוספים עוד מודיעין לקראת הבאות. אנחנו מחזיקים אותו במתח, עכשיו האויב הוא זה שממתין בדריכות".

הלוי אמר כי צה"ל נמצא בשטח - ומגן על גבולות המדינה. "אני עובר בין הכוחות בשטח ומתדרך אותם, משוחח עם הלוחמים, עם המפקדים, באתי עכשיו מביקור בעוד אוגדה", הבהיר. "התאמנו לכך, הצטיידנו באמצעים טובים, מהמתקדמים בעולם. אבל בעיקר, יש לנו את הלוחמים הטובים ביותר למשימות האלה. צה"ל ופיקוד הדרום תכננו תכניות התקפה איכותיות להשגת יעדי המלחמה. אני רוצה שיהיה ברור - צה"ל מוכן לתמרון. אנחנו מנהלים מלחמה, בשלב הזה ישנם שיקולים טקטיים עד אסטרטגיים המאפשרים לנו עוד זמן לשפר ולנצל כל דקה כדי להיות מוכנים אפילו יותר".

הרצי הלוי בזירת הפיגוע בחווארה. 19 באוגוסט 2023. דובר צה"ל
"צה"ל מוכן לתמרון - האויב הוא זה שיופתע". הלוי/דובר צה"ל

"אנחנו תוקפים ברצועת עזה כל הזמן וללא הפסקה - ביום ובלילה, מהאוויר, מהים ומהיבשה, מטרות מבוססות מודיעין איכותי וממוקד", המשיך. "חיילי היבשה שלנו נמצאים בגבולות, פוגשים כמעט כל לילה חוליות אויב, ופוגעים בהם: חי"ר, שריון, הנדסה ותותחנים, ביחד עם כל זרועות צה"ל, חיל האוויר, הים, מודיעין, כולם עובדים יחד למען מטרה אחת - הגנה על מדינת ישראל. בצפון המדינה, גבול לבנון, כוחות צה"ל נחושים בקו המגע, אנחנו תוקפים באופן מיידי כל חוליית חיזבאללה שמעוניינת או מנסה לפגוע באזרחי ישראל או בחיילי צה"ל. חיזבאללה ארגון המשתף פעולה עם המתקפה הרצחנית של חמאס, ובכך מזדהה עם דאעש, במסווה של 'מגן לבנון'".

הלוי הוסיף ואמר כי צה"ל גם מוכן לאפשרות של התרחבות הזירות. "לאור המצב בצפון, החלטנו לפנות תושבים רבים מבתיהם", ציין. "זה לא נוח, אבל זה הרבה יותר בטוח. אנחנו פועלים ונפעל להשיב את הביטחון לגבול הצפון. מטרות המלחמה כפי שהוגדרו לנו על ידי ממשלת ישראל הן פירוק חמאס, השבת הביטחון לתושבי ישראל ומאמץ עליון לשחרור החטופים ולהשבתם הביתה. לא נשכח לעולם את הילדים שנרצחו, את הנשים שהופרדו מבעליהן, את מעשי הזוועה. את התמונות האלה אנחנו לוקחים איתנו קדימה לשדה הקרב, נחושים, ונעשה את זה כמו לוחמים. אנחנו גם זוכרים ונלחמים בעיקר כי אנחנו יודעים שיש לשם מה - זו המדינה שלנו, הבית שלנו, ואנחנו נגן עליו בכל דרך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חיילי צה"ל סורקים את שטח הגבול בזמן שנשמעות אזעקות. 23 באוקטובר 2023. רויטרס
"דרוכים ומוכנים לכל תרחיש". חיילים סורקים בגבול עזה/רויטרס

"התרחש כאן אירוע שלא היה כמותו מאז קום המדינה - והוא ידרוש שינוי מהיסוד במציאות הביטחונית", הבהיר. "יש לכך מחירים, בין היתר גם במשך המלחמה. כולם מגוייסים. מילואים וסדיר, הסתכלו סביב, משטחי ההיערכות של המילואים יצאו לביקורי שבעה, ונערכו בהם גם חתונות. את השילוב הזה של עצב ושמחה, אנחנו נשלב לכוח, שילך איתנו וילווה אותנו בשדה הקרב. למלחמה הזו יש כתובת אחת - הנהגת חמאס וכל מי שפעל תחת פיקודה, הם ישלמו את המחיר על הפעולה שהם ביצעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully