וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק חטופים: "אמא נעדרת - ואנחנו בטוחים שהיא בחיים"

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 23:58

הקשר האחרון של נטלי מדמון עם אמה אופליה בת ה-77 היה בשבת הארורה בשעה 09:37. "אם היו רוצחים אותה, היינו מוצאים את הגופה", אומרת מדמון לוואלה! וזועקת: "אין שום סיבה בעולם שהיו סוחבים אישה מבוגרת. אני רוצה שידברו גם עליה"

בווידאו: נטלי מדמון והאם אופליה רויטמן/באדיבות המשפחה

כל הזמן מפרסמים 220 חטופים, אבל אמא שלי יצאה משם בחיים. זה שאין שום סימן ממנה לא אומר. אני רוצה שידברו גם עליה". כך אמרה היום (שלישי) נטלי מדמון, בתה של אופליה רויטמן בת ה-77 מקיבוץ ניר עוז, שכבר 18 ימים מחכה לאות חיים מאמה. רויטמן מוגדרת כנעדרת, ולא כחטופה, ובתה זעקה היום בשיחה עם וואלה! את זעקת משפחות הנעדרים. "חשוב לי שיפסיקו עם המספרים האלה של 220. המספרים הרבה יותר גדולים ואני מפחדת שהיא מתפספסת".

לדברי מדמון, בעצמה תושבת קיבוץ עין הבשור שבחבל אשכול בעוטף עזה, הפעם האחרונה שאמה הייתה בקשר איתה הייתה ביום שבת, 7 באוקטובר בשעה 09:37 בבוקר. "כל הבוקר היינו איתה בקשר. היא שלחה מסרונים שהיא בסדר, שהיא הכינה לעצמה קפה והיא סגרה את הכול וכיבתה את האור וסיפרה שהיא יושבת בממ"ד, רואה טלוויזיה ומתעדכנת", היא מספרת. "ב-09:37, זו ההודעה האחרונה מהשכנה. אמא שלי שלחה לה הודעה מוקלטת: 'הם פה. הם פה. בבקשה. בבקשה". במהלך היום, אמרו לנו שחצי קיבוץ לא בתקשורת. ניסיתי להיאחז בזה, דמיינתי לעצמי שהיא מוגנת ושהיא בממ"ד. בסביבות שבע בערב ביקשתי מהחמ"ל שפתחו שייגשו לבית ויבדקו. היא אישה מבוגרת עם אפילפסיה. נכנסו ולא מצאו אותה".

אופליה רויטמן בת ה-77 מקיבוץ ניר מוגדרת כנעדרת. ללא, אתר רשמי
אופליה רויטמן בת ה-77 מקיבוץ ניר מוגדרת כנעדרת/אתר רשמי, ללא

בתה של אופליה רויטמן משוכנעת שאמה בחיים. "לפי הנראות של הבית, נראה שנכנסו אליה אנשים מעזה שבזזו ולקחו וגם לקחו אותה", היא מספרת לוואלה!. "שמעתי שהבטיחו דירות וכספים לעזתים שיעשו את זה. היה שם דם, אבל לא הרבה. כלומר שלא היה נראה שהייתה שם הרבה התנגדות. אנחנו חושבים שהיא יצאה חיה משם. בטוחים. אמא שלי יצאה משם בחיים. אין שום סיבה בעולם שהיו סוחבים אישה מבוגרת. אם היו רוצחים אותה, היינו מוצאים את הגופה".

בתה של אופליה רויטמן מספרת כי קיוותה ששחרורן של יוכבד ליפשיץ ונורית קופר, שתיהן תושבות ניר עוז, משבי חמאס אמש, ישפוך אור על מצבה של אמה. "ציפינו לשמוע אולי אם הן ראו את אמא, אבל הן היו עם קבוצה אחרת. נקווה שמה שהן סיפרו שהתייחסו אליהן בסדר וטיפלו בהן רפואית, נכון גם לגבי אמא", היא אומרת ומוסיפה: "יש עוד כ-90-80 תושבים מניר עוז שמוגדרים נעדרים. רק הודיעו לנו שהם נעדרים. אין אינדיקציה לפה או לפה מה מצבם".

לסיום היא מבקשת שתהיה התייחסות לנעדרים כמו לחטופים. "כל הזמן מפרסמים על 220 חטופים. אני כל הזמן בלחץ. אם הם הולכים לחמאס עם רשימה של הנעדרים והחטופים ביחד או מבקשים רק את 220 החטופים. מה שחסר זה מישהו שיסביר לי למה", היא שואלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully