וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח והתאבדות בחיפה: הבן כרת את ראשו של אביו וקפץ מהחלון

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 23:58

לאחר שהתקבל דיווח מהבת על עימות בדירה כוחות המשטרה שהגיעו למקום איתרו שתי גופות של אב ובנו. השוטרים בזירה: "מדובר ברצח אכזרי ביותר. הבן כרת את ראש האב והשליך את הראש מהחלון. אחר כך הוא קפץ מהחלון מהצד השני"

בן רצח את אביו ולאחר מכן התאבד בחיפה. 23 באוקטובר 2023. יואב איתיאל
בן רצח את אביו ולאחר מכן התאבד בחיפה. 23 באוקטובר 2023/יואב איתיאל

חשד שבן רצח את אביו והתאבד: בסביבות השעה 10:30 התקבל דיווח במוקד משטרת חיפה על צעקות לעזרה שנשמעו מתוך דירה בקומה השמינית של בנין מגורים ברחוב לאון בלום ברמת הדר. כוחות משטרה שהוזעקו למקום איתרו בדירה את גופת הקרבן מיכאל וזילבסקי כבן ה-65 ולמרגלות הבניין את גופת בנו ארקדי וזילבסקי, תושב רמת גן בן 45. ההערכה היא שהבן רצח את אביו *בדקירות ואז קפץ מחלון הדירה שבבנין רב הקומות.

מדוברות מד"א נמסר כי לאחר שהתקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על גבר שנפצע באירוע אלימות בדירה חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום ומצאו שם גבר כבן 67 ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו.

בלאל בדארנה ,חובש בכיר במד"א סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לדירה. ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסובל מפציעה חודרת קשה בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

בן רצח את אביו ולאחר מכן התאבד בחיפה. 23 באוקטובר 2023. יואב איתיאל
בן רצח את אביו ולאחר מכן התאבד בחיפה. 23 באוקטובר 2023/יואב איתיאל

מפקד תחנת משטרת חיפה סנ"צ חיים אזרד, שהגיע עם עם השוטרים לזירת הרצח בקומה ה-8 סיפר שמה שהוביל לרצח היה סכסוך משפחתי בין הבן כבן ה-40, תושב רמת גן, לבין האב כבן ה-65. לדבריו, הבת בת ה-24 היתה אף היא בדירה ויצאה החוצה כשהתחיל הריב. היא הייתה זו שהזעיקה את המשטרה ומד"א. המשטרה הגיעה למקום בתוך 4 דקות ןמצאו בזירה את האב ללא רוח חיים וברחבת הבניין ליד החניה נמצאה גופת הבן. מדובר ברצח אכזרי ביותר. ע"פ החשד, הבן כרת את ראש האב והשליך את הראש מהחלון. אחר כך הוא קפץ מהחלון מהצד השני.

מדובר ברצח שני בחיפה בתוך שעות ספורות. לפנות בוקר נרצח בחיפה ביריות תושב העיר באסל סביחי בן ה-18. צוות נט"ן מד"א שהוזעק לרחוב אל-כניסה בשכונת חליסה, כמה מאות מטרים ממשרדי שלוחת הצפון של לה"ב 433 ומטה מרחב כרמל של המשטרה, מצא אותו פצוע באורח אנוש העביר אותו לבית החולים רמב"ם, שם נקבע מותו. החקירה הוטלה על היחידה למאבק בפשיעה של מרחב כרמל ובתוך זמן קצר עצרו חוקרי היל"פ שני אחים המתגוררים ברחוב אזמכשרי לא הרחק מזירת הרצח, בחשד למעורבות בו. במשטרה אומרים כי הרקע המסתמן הוא סכסוך עברייני בין משפחות. השניים, הלאל אבו שמלה בן ה-22 ואחיו בילאל אבו שמלה בן ה-19 מכחישים כל קשר לאירוע וטוענים לאליבי.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם ב-10 ימים. אבל, לאחר דיון קצר, בהסכמה בין רס"ב אדי קנטרוביץ' בשם החוקרים והסנגורית עו"ד תמי אולמן, האריכה השופטת מריה פיקוס בוגדאנוב את המעצר ביממה בלבד. 213 ערבים קיפחו את חייהם בשנת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. ע"פ עמותת יוזמות אברהם זאת לעומת 93 בתקופה המקבילה אשתקד אבל העמותה אינה כוללת במניין קורבנות פלסטינים תושבי הגדה שקיפחו את חייהם בנסיבות של אלימות ופשיעה גם אם האירוע אירע בשטחי ישראל ואף אם משטרת ישראל חוקרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully