וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר דורש מנתניהו להרחיב את קבינט המלחמה המצומצם: "כולם שם ממחנה הקונספציה"

עודכן לאחרונה: 23.10.2023 / 9:30

השר לביטחון לאומי פנה במכתב לנתניהו בו כתב:" לא ייתכן כי כל שרי הקבינט המצומצם יהיו אך ורק מ"מחנה הקונספציה", אלו שבמשך שנים טענו כי החמאס מורתע, כי תשלומי האתנן לארגון הטרור יביאו שקט, אלו שטיפחו את מדיניות ההכלה וזרעו אשליות שהובילו למצבנו הנוכחי"

בווידאו:השר איתמר בן גביר בהצהרה לתקשורת, שדרות, 11 באוקטובר 2023/מערכת וואלה!

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פנה אמש (ראשון) במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ובו דרש להגדרתו "ייצוג בקבינט המצומצם לנציג שאינו מ"מחנה הקונספציה". בן גביר כתב לנתניהו: "כחבר בקואליציה, שר בכיר בממשלה וחבר הקבינט, קיבלתי את החלטתך החד צדדית על הרכבו של "הקבינט המצומצם", שאינו כולל אותי - השר לביטחון לאומי, ואף לא שר אחד המבטא הלך מחשבה אחר, אלא אישים מסוימים בלבד אותם בחרת אתה אישית. אני מכבד את החלטתך, גם אם איני מסכים לה, ואינני מתכוון להתעמת בנושא.זה, על אף העובדה כי ראוי היה שעמדתו של ציבור בוחרים עצום, שנתן בנו את אמונו וביקש מאיתנו לייצגו, תישמע גם בקבינט המצומצם".

למרות דברים אלה כתב בן גביר": אולם לא ייתכן כי כל שרי הקבינט המצומצם יהיו אך ורק מ"מחנה הקונספציה", אלו שבמשך שנים טענו כי החמאס מורתע, כי תשלומי האתנן לארגון הטרור יביאו שקט, אלו שטיפחו את מדיניות ההכלה וזרעו אשליות שהובילו למצבנו הנוכחי. חובה כי יושמע גם בקבינט המצומצם קול אחר, שאינו חלק מהקונספציה שהתנפצה.

"בשם האחריות הלאומית, ובשמם של מאות אלפי בוחרים שרבבות מתוכם משרתים בשירות סדיר בקבע ובמילואים, אני דורש בזאת כי לקבינט המצומצם יצורף חבר, ואפילו משקיף, מאלו שלא היו חלק מ"מחנה הקונספציה"" כותב בן גביר ומוסיף" "מבחינתי שתקבע אתה, אדוני רה"מ, את זהותו, ובלבד שיישמע קול אחר, שאינו חלק מהתפיסה השגויה אליה נגררנו במשך שנים".

בקבינט המלחמה שהוקם לאחר הצטרפות "המחנה הממלכתי" לממשלה חברים כיום ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט והשר בני גנץ, כשאיתם גם השר גדי אייזנקוט והשר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר כמשקיפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully