וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסמך שמוכיח: חמאס התכוון להשתמש בנשק כימי נגד אזרחים

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 22:06

הנשיא הרצוג חשף בראיון לרשת sky news חומרים שנמצאו על גופותיהם של מחבלי חמאס, ובהם תכני הדרכה לשימוש בחומרי לחימה כימיים - כפי שפורסם בוואלה! ובאתר Axios. "התקן USB שנמצא על המחבלים מוכיח שהם תכננו להשתמש בציאניד, בדיוק כפי שפועל ארגון הטרור אל-קאעידה"

בווידאו: נשיא המדינה בראיון ל SKY NEWS/צילום: sky news

נשיא המדינה יצחק הרצוג התראיין הערב (ראשון) לרשת sky news, וחשף חומרים שנמצאו על גופותיהם של מחבלי החמאס, בהם תכני הדרכה לשימוש בחומרי לחימה כימיים, שמטרתם לשמש את ארגון הטרור בפעולותיו הרצחניות נגד חפים מפשע - כפי שפורסם אתמול בוואלה! ובאתר Axios.

למסמך המלא

בהתקן נייד שנמצא על גופתו של מחבל חמאס שחוסל בשטח ישראל, מפורטות הוראות ליצירת נשק כימי והפצתו בקרב אוכלוסייה אזרחית. מקור המסמך הוא מדריך של ארגון הטרור אל-קאעידה משנת 2003, והשימוש בו מעיד הן על הקשר בין הארגונים והן על כוונתו של ארגון הטרור חמאס להשתמש בנשק כימי להשמדה המונית כפי שדאע"ש תכנן בעבר.

נשיא המדינה: ״חמאס תכנן להשתמש בציאניד כנגד אוכלוסיה אזרחית. SKY NEWS, אתר רשמי
הרצוג מציג את המסמך/אתר רשמי, SKY NEWS

בין התכנים, הוראות מדויקות להכנת מתקן לפיזור ציאניד. מדובר בהוכחה חיה לכוונותיו הרצחניות של ארגון הטרור חמאס, שמתכנן השמדה המונית ללא הבדל בין דת, גזע ומין.

הנשיא הוסיף ואמר בראיון: "זהו חומר שנמצא על גופתו של אחד מאותם מחבלים סדיסטים. זה חומר של אל-קאעידה, חומר רשמי של אל-קאעידה. אנחנו מתמודדים עם דאעש, אל קאעידה וחמאס - אלה הפנים של הארגונים שאיתם אנו מתמודדים. ובחומר הזה, היו הוראות, איך לייצר נשק כימי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מחבלים עזתים מעל טנק צהלי חוצים מרצועת עזה אל ישראל 07 באוקטובר 2023. Abed Rahim Khatib, פלאש 90
מחבלים עזתים מעל טנק צהלי חוצים מרצועת עזה אל ישראל 07 באוקטובר 2023/פלאש 90, Abed Rahim Khatib

"מה שמדינת ישראל חוותה זה רוע טהור, שנדרש לעקור מהשורש. ולמול הרוע הזה - אנחנו עדים לאנשים מסביב לעולם שתומכים בטרור הזה, אנחנו רואים אותם בהפגנות בלונדון ובמקומות נוספים בעולם - למה אתם תומכים ברוע? מה עומד מאחורי זה? האם אתם באמת מאמינים שבני אדם צריכים לעבור עינויים? אזרחים או נשים בהריון? קשישים עם דמנציה? אנשים שעשו רק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully