וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע וחצי שנות מאסר לאלכס מוזגובוי שהורשע בניסיון חטיפה ותקיפה

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 15:30

כתב האישום מגולל כיצד תקף מוזגובוי באלימות נערה בת 16 איתה לא הייתה לו היכרות מוקדמת, בחודש יולי האחרון בכרכור. כל הנחשף למקרה, מתחלחל מהאפשרות ההופכת קרובה ומוחשית יותר, כי מעשה כזה יארע גם לו", ציין השופט בהחלטתו

ארבע וחצי שנות מאסר נגזרו היום (ראשון) על אלכס מוזגובוי בן ה-31 מפרדס חנה, שהורשע בנסיון חטיפה ותקיפה של נערה בכרכור. השופט ארז פורת מביהמ"ש המחוזי בחיפה גם גזר עליו חצי שנה וחצי של מאסר על תנאי וקבע שיפצה אותה בעשרת אלפים ש"ח.

על פי כתב האישום, בחודש יולי בשעת ערב, נסע מוזגובוי ברכב השייך לבת זוגו, והבחין בנערה כבת ה-16, אותה לא הכיר, כשהיא צועדת ברחוב בישוב מגוריה. מוזגובוי עצר את הרכב בסמוך אליה, הלך אחריה, הצמיד אותה אליו וניסה לחסום את פיה. לאחר מכן גרר אותה לתא המטען של רכבו וניסה להכניס אותה לתוכו.

הוגשה הצהרת תובע כנגד אלכס מוזגובוי החשוד בניסיון חטיפה
20.07.22. יואב איתיאל
מוזגובוי בדיון בחודש יולי/יואב איתיאל

הנערה התנגדה פיזית והתחננה אך מוזגובוי לא פסק ממעשיו. בשלב מסויים חלף במקום רכב, בתגובה הוציא מוזגובוי את הנערה מתא המטען, הפיל אותה בחוזקה, רכן מעליה ושאל אותה "את בסדר", כל אלו כדי ליצור מצג שווא שהוא בעצם מסייע לה. אולם, לאחר שהרכב התרחק הוא שוב לפת אותה וניסה להחזיר אותה לתא המטען.

הנערה שבה וזעקה לעזרה וניסתה פיזית למנוע את הכנסתה לתא המטען. לשמע זעקותיה, הגיעו למקום בני זוג שצעדו באקראי במקום. מוזגובוי הבחין בהם, שחרר את הנערה ואמר לה "תברחי". בבית המשפט הביע מוזגובוי חרטה על מעשיו.

הפרקליטות הדגישה כי מבחינת הנערה מדובר באירוע טראומתי ומעורר אימה. היא ציינה כי מאז אותו אירוע היא חיה בתחושת פחד.

הפרקליטות הדגישה שמדובר באירוע מעורר אימה וטראומתי, שעה שברגע פתאומי אחד, מצאה את עצמה במאבק שמבחינתה היה מאבק על חייה. היא ציינה כי מאז האירוע היא חיה בתחושת פחד, בייחוד כשהיא שוהה במרחב הציבורי. לאחר האירוע היא מתקשה להירדם, היא הפכה לחסרת סבלנות ונוטה להתפרצויות כעס.

"מדובר במעשה מעורר אימה כלפי קרבן העבירה, אך גם כלפי הציבור בכללותו. כל הנחשף למקרה, מתחלחל מהאפשרות ההופכת קרובה ומוחשית יותר, כי מעשה כזה יארע גם לו, ונמצא הציבור כולו בתחושת חרדה ופחד", ציין השופט ארז פורת בגזר הדין אך הקל בעונשו של הצעיר נטול העבר הפלילי, על רקע הודאתו באשמה וכן "נסיבות חייו האומללות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully