וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרים, חשפו יומנים: הציבור צריך לדעת מה עשיתם בשבועיים האלה

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 11:53

אל מול ההתגייסות האזרחית המרהיבה, ממשלת ישראל פשוט נעלמה. הגיע הזמן שהשרים יחשפו מה הם עושים למען המדינה בימים אלה - עם מי נפגשים, איזה דיוני חירום מכנסים ואיך תורמים למאמץ המלחמתי. זה הרגע לחשוף יומנים, לציבור מגיע לדעת

בווידאו: השרים עמדו דקת דומייה בפתח ישיבת הממשלה/לע"מ

הלב המאוכזב, החבוט והכאוב מתרחב אל מול ההתגייסות המרהיבה של אזרחי ישראל בשבועיים האחרונים. עשרות האלפים שעזבו הכל כדי לחלוב פרות ברפתות בעוטף עזה, להכין המבורגרים ללוחמים בשטחי כינוס, ולעטוף באהבה ובדאגה מפונים מדרום ומצפון - הם הסימן הטוב ביותר לכך שביום שאחרי המלחמה תיבנה כאן, אולי, ישראל חדשה, חזקה ופחות מפולגת.

אלא שלמרבה הצער, אותם מתנדבים לא רק חולבים פרות ומנפנפים ארוחות לחיילים העייפים, אלא גם מפנים אזרחים למקום מבטחים, מובילים חולים למרפאות, מרכזים את משפחות החטופים שלא מקבלות מענה מהמדינה, ומספקים תמיכה נפשית לאלפים איפה שהרשויות לא נמצאות. המתנדבים האלה ממלאים את מקומם ואת תפקידם של משרדי הממשלה, על שריהם, שכנראה עסוקים במשהו אחר. ממשלת ישראל נאלמה, ממשלת ישראל נעלמה, ממשלת ישראל נעדרת. אולי גל הירש, הממונה על הנעדרים, יודע איפה השרים ומה הם עושים. אולי יום אחד גם הציבור יגלה.

מתנדבי עמותת שניר, מסייעים באריזת סלי מזון למשפחות נתמכות. תומר פדר,
האזרחים עוטפים, והממשלה? מתנדבים מסייעים באריזת סלי מזון/תומר פדר

כל משרד ממשלתי, גם אותם משרדים בכאילו שמוקמים אחרי כל מערכת בחירות על מנת לרצות מאוכזבי פריימריז ודילים קואליציונים, הוא ישות עתירת תקציב. יש שר, תקציב, מנכ"ל, ראשי מטה, יועצים, עוזרים, עוזרים לעוזרים, מזכירות, נהגים. לפעמים אין כסף למדפסת, כמו במשרד ההסברה שנסגר, אבל בדרך כלל נשפכים על כל משרד כזה הרבה מיליונים טובים. אז איפה אתם, שרי ממשלת ישראל? מה אתם עושים בימים אלה?

שרי ממשלת ישראל, אני מזמין אתכם לחשוף עוד היום את היומנים האישיים שלכם ושל המנכ"לים שמיניתם. אני מזמין אתכם לחשוף מה עשיתם בשבועיים האחרונים. הציבור זכאי לדעת מה עשיתם מאז השבת השחורה בתולדות מדינת ישראל. כל אזרח זכאי לדעת עם מי נפגשתם, איזה דיון חירום קיימתם, מה עשיתם בשבילו, מה תרמתם ממרום מעמדכם למאמץ המלחמתי, איך סייעתם למפונים, איך תמכתם ביתומים, איך הקמתם מטה שייתן למענה לצורך כלשהו של הציבור שאתם משרתים.

אזרחי ישראל זכאים לדעת מה עשה בשבועיים האחרונים המשרד למשימות לאומיות, איך נראה יום העבודה של צוות השר לחוסן לאומי, ובמה עסוק בשעה זו שר המורשת. הציבור צריך וזכאי לדעת איך נראה בימים אלה הלו"ז של עובדי משרד ירושלים ומורשת, ומה עושה השר הנוסף במשרד הרווחה, מה עושה השרה לענייני מעמד האישה, ובמה עסוק סגן שר הספורט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ישיבת ממשלה. דוברות ליכוד, אתר רשמי
מה עשה בשבועיים האחרונים המשרד למשימות לאומיות? ישיבת ממשלה/אתר רשמי, דוברות ליכוד

השרה עידית סילמן, מה את עשית למען המפונים בשבועיים האחרונים? ומה איתך, השרה אורית סטרוק? עם מי נפגשת? השר יצחק וסרלאוף, מה יש ביומן שלך בשבועיים האחרונים? השר חיים ביטון, איזה מיזם הצוות שלך מוביל? השר עמיחי אליהו, לאיזה משימה לאומית התגייסת? השרה מאי גולן, איזו תוכנית הגית למען התושבים שאיבדו הכל?

ברגעי משבר, הציבור זקוק לדמויות לשאת אליהן עיניים. בינתיים, נראה כאילו שרי ממשלת ישראל מפנים לו את הגב, ועל כן, לא פלא שאזרחי ישראל נושאים עיניים למתנדבים.

הכותב הוא סגן העורך הראשי וראש מערכת החדשות של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully