וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל למפקדי גולני: ניכנס להשמיד את פעילי חמאס. האויב מכין לנו דברים, אבל גם אנחנו לו

21.10.2023 / 20:00

בשיחה עם מפקדי החטיבה אמר הרמטכ"ל כי המהלך הקרקעי יהיה משימה "מבצעית, מקצועית", ושבצד השמדת הפעילים היא נועדה להשמיד גם תשתיות של חמאס. "עזה היא מורכבת, צפופה" אמר הלוי, אבל הביע ביטחון ביכולות של צה"ל: "המקצועיות שלכם תקבע את התוצאה"

הרמטכ״ל למפקדי חטיבת גולני: ״עזה צפופה, האויב מכין בה הרבה מאוד דברים - אבל אנחנו מכינים לו גם״/דובר צה"ל

הרמטכ"ל רב אלוף הרצי הלוי אמר הערב (שבת) למפקדי חטיבת גולני שצה"ל ייכנס לרצועת עזה. "אנחנו ניכנס למשימה מבצעית, מקצועית, להשמיד את הפעילים של חמאס, את התשתיות של חמאס, ואנחנו נזכור בראש שלנו את התמונות והמראות והנופלים של שבת לפני שבועיים", אמר הרמטכ"ל.

לדברי הלוי, "עזה היא מורכבת, צפופה, האויב מכין בה הרבה מאוד דברים, אבל אנחנו מכינים לו גם". הוא הוסיף: "מלווים אתכם, איתכם בתמרון, עם כל היכולות של צה"ל".

הרמטכ״ל למפקדי חטיבת גולני: ״עזה צפופה, האויב מכין בה הרבה מאוד דברים - אבל אנחנו מכינים לו גם״. דובר צה"ל, אתר רשמי
"תנו הרבה ביטחון לחיילים שלכם". הרמטכ"ל בשיחה עם מפקדי גולני, 21 באוקטובר 2023/אתר רשמי, דובר צה"ל

רא"ל הלוי קרא למפקדי גולני: "תהיו אמיצים עם החשיבה הזו, תהיו נחושים מאוד, תנו הרבה מאוד ביטחון לחיילים שלכם. הרוח הזו תביא את הניצחון. המקצועיות שלכם תקבע את התוצאה. אני מאוד מאמין בכם, מאוד מאוד גאה בכם. בגאווה וכוח, ועם הכוח הזה אתם תנצחו".

חברי הקבינט המצומצם ירדו היום לפיקוד דרום כדי לבחון מקרוב את השטח, שבועיים לאחר מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס על עוטף עזה ויישובי הדרום. קבינט המלחמה כולל את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט והשר בני גנץ, כשאיתם גם השר גדי אייזנקוט והשר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר כמשקיפים.

שר הביטחון יואב גלנט קיים הבוקר הערכת מצב מבצעית באוגדה 91, יחד עם מפקד האוגדה תת-אלוף שי קלפר, מפקדי החטיבות וקצינים נוספים בסדיר ובמילואים. השר גלנט קיבל סקירה על פריסת הכוחות על קו הגבול וביישובים הסמוכים, ושמע מהמפקדים על פעולותיהם להגנה על הישובים ולסיכול הטרור במרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully