וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד חיל האוויר: "לא הייתי רוצה להתחלף עם שום אויב ולפגוש חטיבה של צה"ל"

21.10.2023 / 18:00

האלוף תומר בר ערך תדריך למפקדי הטייסות והיחידות: "פגענו בחמאס באלפי גיחות ואלפי פצצות, אבל מתייחסים אליו כאילו הוא לא נפגע בכלל. נבוא עם כל העוצמה"

מפקד חיל האוויר בתדרוך לקראת הכניסה הקרקעית: "לא הייתי רוצה להתחלף עם האויב"/דובר צה"ל

מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, ערך היום (שבת) תדריך למפקדי הטייסות והיחידות בחיל לקראת השלב הבא של המלחמה ואמר להם: "אני לא הייתי רוצה להתחלף עם שום אויב ולפגוש חטיבה או אוגדה של צבא ההגנה לישראל. עם הנחישות שאני רואה, אני יוצא בתחושה מאוד מחוזקת, ובצירוף של החיל יש פה מכונה שאין לי שום ספק שהיא תעבוד. עד עכשיו פגענו בחמאס באלפי גיחות מהאוויר, אלפי פצצות שפגעו בצורה מדויקת. חמאס לא מתחיל מאפס עכשיו, מה שהאוגדות פוגשות. עם זאת, אנחנו מתייחסים במלוא כובד המשקל ומתייחסים כאילו הוא לא נפגע בכלל. אנחנו נבוא עם כל העוצמה פנימה ונפגע בו כאילו הוא ביום הראשון של המלחמה".

מתחילת המלחמה חיל האוויר פגע בארגון הטרור חמאס פגיעה קשה - בוצעו אלפי גיחות מהאוויר, הוטלו אלפי פצצות בצורה מדויקת ובוצע סיוע נרחב לכוחות הקרקע. האלוף בר הבהיר: "תפקידנו הוא 'לחבק' את החיילים ולומר - 'האויב שאתה תפגוש, פגש אותנו לפני כן'".

פעילות חיל האוויר ברצועת עזה, בראשות מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר. 15 באוקטובר 2023. דובר צה"ל
הפעילות של חיל האוויר נמשכת/דובר צה"ל

מוקדם יותר עדכן דובר צה"ל כי נמסרו הודעות למשפחותיהם של 307 חללים ו-210 חטופים. "המשימה שלנו היא להשיב את כל החטופים הביתה", אמר תא"ל דניאל הגרי והתייחס למערכה בדרום: "אנו ממשיכים לתקוף מטרות שלטוניות וצבאיות של ארגון הטרור חמאס, לחסל מחבלים שהשתתפו בהתקפה הרצחנית בשבת. נמשיך לתקוף מטרות שעשויות להיות איום על הכוחות הקרקעיים שלנו בשלבים הבאים במלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully