וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט בגבול הצפון: "מניח שהאתגרים יהיו גדולים יותר, צריך להיות מוכנים כקפיץ דרוך"

21.10.2023 / 13:15

שר הביטחון קיים הערכת מצב מבצעית באוגדה 91 ושוחח עם החיילים והחיילות בשטח: "אנחנו במלחמת אין-ברירה, חיזבאללה החליט להשתתף בלחימה ומשלם על כך מחיר"

גלנט: "נשמיד את החמאס ואז ניצור משטר ביטחוני חדש"/צילום: שחר יורמן

שר הביטחון יואב גלנט, קיים הבוקר (שבת) הערכת מצב מבצעית באוגדה 91, יחד עם מפקד האוגדה תת-אלוף שי קלפר, מפקדי החטיבות וקצינים נוספים בסדיר ובמילואים. השר גלנט קיבל סקירה על פריסת הכוחות על קו הגבול וביישובים הסמוכים ושמע מהמפקדים על פעולותיהם להגנה על הישובים ולסיכול הטרור במרחב.

גלנט קיים שיח עם החיילים והחיילות בשטח, הביע את הערכתו על פעילותם והדגיש כי עליהם לשמר עירנות ומוכנות לכל פעולה. בהמשך, נפגש עם ראשי ערים ומועצות בצפון, ועמד על המענה הניתן לתושבים שפונו מבתיהם. שר הביטחון אף חיזק את ראשי הרשויות על ניהול המצב בעורף בצל הלחימה.

"לפני שבועיים בדיוק נפתחה עלינו מלחמה על ידי החמאס בדרום", אמר שר הביטחון לחיילים. "המלחמה הזאת נועדה לרצוח, לחטוף, לאנוס ולפגוע בילדים, בניצולי שואה, ובנשים. אבל יותר מזה, היא הוסרטה, צולמה ונשלחה על מנת להרתיע את מדינת ישראל מארגון החמאס. אנחנו נהפוך את המשוואה הזאת ב-180 מעלות, היום בו החלה המתקפה ייזכר כיום שבו החלה השמדה סופית ומוחלטת של ארגון החמאס".

שר הביטחון גלנט בגבול הצפון. אריאל חרמוני, משרד הביטחון, אתר רשמי
שר הביטחון גלנט בגבול הצפון/אתר רשמי, אריאל חרמוני, משרד הביטחון
שר הביטחון גלנט בגבול הצפון. אריאל חרמוני, משרד הביטחון, אתר רשמי
שר הביטחון גלנט בגבול הצפון/אתר רשמי, אריאל חרמוני, משרד הביטחון

גלנט הוסיף ואמר: "חיזבאללה החליט להשתתף בלחימה, אנחנו גובים ממנו מחירים כבדים. אני רואה את ההיערכות של האוגדות והחטיבות ואת מערכי ההגנה והמוכנות. החובה שלכם היא לבצע את כל ההכנות: גם בהגנה וגם לכל דבר אחר שיידרש. אנחנו במלחמת אין-ברירה. נפעל בכל מקום שנידרש וננצח במלחמה.

"אני רוצה להביע הערכה גדולה לחיילים, לחיילות ולמפקדים שהגיעו בשריקת פתיחה, מי שחייב ומי שלא, והמשמעות של זה היא פריסה מאוד רחבה, הגנה בכל נקודה בשטח, פעולה של אנשי מילואים בכל מקום, זה נעשה בצורה מאוד מרשימה וגם התהליך שבו אנחנו פועלים ביוזמת האוגדה. אני מניח שהאתגרים יהיו יותר גדולים ואתם צריכים לקחת את הדבר הזה בחשבון, להיות מוכנים כקפיץ דרוך לכל מצב. מדינת ישראל, מערכת הביטחון וצה"ל גאים בכם ובעיקר סומכים עליכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully