וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל: 210 משפחות חטופים עודכנו, משימתנו - להשיב את כולם הביתה

21.10.2023 / 12:29

בהצהרה שנשא, התייחס תא"ל דניאל הגרי למצב בגזרה הצפונית, וטען כי "מי שינסה לחדור לישראל ייהרג". על המצב ברצועה הבהיר כי 700 אלף תושבי הרצועה כבר נעו דרומה, והוסיף תוך פניה לתושביה: "נגביר את התקיפות בצפון הרצועה, התפנו למען ביטחונכם"

בווידאו: צה"ל ממשיך לתקוף ברצועת עזה/צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, עדכן היום על מספר החטופים ברצועת עזה. "עד כה נמסרו הודעות למשפחותיהם של 307 חללי צה"ל ו-210 חטופים. המשימה שלנו היא להשיב את כל החטופים הביתה", מסר.

תא"ל הגרי התייחס גם להמשך הלחימה: "בדרום, אנו ממשיכים לתקוף מטרות שלטוניות וצבאיות של ארגון הטרור חמאס, לחסל מחבלים שהשתתפו בהתקפה הרצחנית בשבת. נמשיך לתקוף מטרות שעשויות להיות איום על הכוחות הקרקעיים שלנו בשלבים הבאים במלחמה. ביממה האחרונה כחמישית מהרקטות שארגוני הטרור שיגרו נפלו בשטח הרצועה. חמישית מהרקטות, למעלה מ-550 רקטות הן שיגורים כושלים של חמאס ושל הג'יהאד האיסלמי הפלסטיני שהורגים אזרחים שלהם. בצפון המשכנו במהלך הלילה תקיפות בשורה של מתחמים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה. כולם מהווים איום על ישראל. המסר שלנו בצפון ברור: מי שינסה לחדור לשטח מדינת ישראל ייהרג".

הצהרת דובר צהל, דניאל הגרי. 19 באוקטובר 2023.. דובר צה"ל, צילום מסך
"מי שינסה לחדור לשטח מדינת ישראל ייהרג"/צילום מסך, דובר צה"ל

על המצב ההומניטרי ברצועה אמר דובר צה"ל: "המצב נמצא בשליטה, אנחנו ממשיכים להדגיש לתושבי עזה וסביבתה, למען ביטחונם האישי, לנוע דרומה. הציוד ההומניטרי שנכנס ייכנס לשם. אנו נגביר את התקיפות של מעוזי חמאס אשר מוקמים בצפון הרצועה ולקראת השלבים הבאים במלחמה. עד כה, כ-700 אלף תושבים מצפון הרצועה נעו דרומה לנחל עזה. תמשיכו לנוע דרומה. בהנחיית הדרג המדיני הועברו ממצרים מזון, מים ותרופות לאוכלוסייה בדרום הרצועה בלבד, דלק לא נכנס לעזה".

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully