וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ממשלת איטליה נפרדה מבן זוגה שהוקלט מתבטא בסקסיסטיות

לאחר כעשר שנות זוגיות עם אנדריאה ג'אמברונו, ג'ורג'ה מלוני הודיעה על פרידה מהמגיש שהוקלט לאחרונה אומר לעמיתה שלו: "אשמח לשלישייה ואפילו לרביעייה". מלוני, שהודתה לו על "השנים הנפלאות", הגנה עליו רק לאחרונה כשאמר שנשים יכולות להימנע מאונס אם לא ישתכרו

ג'ורג'ה מלוני, בן זוגה אנדריאה ג'מברונו והאפיפיור פרנסיס. GettyImages
ג'ורג'ה מלוני, בן זוגה אנדריאה ג'מברונו והאפיפיור פרנסיס/GettyImages

ראשת ממשלת איטליה, ג'ורג'יה מלוני, נפרדה מבן זוגה, המגיש אנדראה ג'אמברונו, בעקבות שורת הערות מביכות וסקסיסטיות שהשמיע.

"מערכת היחסים שלי עם אנדראה ג'אמברונו, שנמשכה כמעט עשר שנים, מסתיימת כאן", כתבה מלוני ברשתות החברתיות, יומיים לאחר שהתפרסמו שתי הקלטות מחוץ לשידור של ג'יאמברונו, מגיש בתוכנית האירוח "יומן היום" של חברת Mediaset, שבהן השמיע הערות גסות ובעלות אופי מיני כלפי עמיתתו.

לבני הזוג יש ילדה בת שבע. "אני מודה לו על השנים הנפלאות שבילינו יחד, על הקשיים שעברנו ועל כך שנתן לי את הדבר החשוב ביותר בחיי, שהוא בתנו ג'ינברה", כתבה מלוני. "דרכינו התפצלו זה זמן מה והגיע הזמן להכיר בכך".

בהקלטה הראשונה, ששודרה בתוכנית אחרת של Mediaset, נשמע ג'אמברונו מתלונן על הביקורות על התסרוקת שלו לפני שהוא אמר לעמיתה שלו: "למה לא פגשתי אותך קודם?". בהקלטה השנייה הוא נשמע אומר שהם צריכים משתתף נוסף בתוכנית. "בואי נעשה שלישייה, אפילו רביעיה," הוא אמר.

מלוני הוסיפה בהודעתה: "אגן על מי שהיינו, אגן על החברות שלנו ואני אגן בכל מחיר על ילדה בת שבע שאוהבת את אמה ואביה באופן שלא יכולתי לאהוב את שלי. כל אלה שקיוו להחליש אותי על ידי פגיעה בי בבית צריכים לדעת שכמה שהטיפה תקווה לחפור באבן, האבן נשארת אבן והטיפה היא רק מים"

בספטמבר הגנה מלוני על ג'אמברונו לאחר שאמר כי נשים צריכות "להימנע מלהשתכר" אם הן רוצות להימנע מאונס. הוא אמר את הדברים בשידור לאחר שורה של מקרי אונס מתוקשרים. בזמנו, מלוני אמרה כי דבריו פורשו בצורה שגויה וכי למרות שהם היו "חפוזים", הם דומים למה שאמה אמרה לה, שהיה "לשמור על העיניים פקוחות ועל הראש מחובר".

התבטאויות נוספות של ג'אמברונו בשידור כוללות התבטאויות המכחישות את משבר האקלים. "החום בקיץ הוא לא חדשות גדולות", אמר ביולי, כשהטמפרטורות הגיעו לרמות שוברות שיאים באיטליה.

הפוליטיקאית, שעלתה לשלטון באוקטובר לאחר שמפלגתה "האחים של איטליה" הימנית קיצונית ניצחה בבחירות הכלליות, גודלה על ידי אם חד הורית והתנכרה לאביה.

מלוני פגשה את ג'אמברונו באולפן של Mediaset לפני שהשתתפה בתוכנית אחרי יום של עצרות פוליטיות. הוא סיפר בראיון שמלוני המותשת הגישה לו בננה חצי אכולה, וטעתה לחשוב שהוא העוזר שלה, לפני שיצא לסט. הוא תיאר את פגישתם כ"אהבה ממבט ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully