וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד קרב סמכויות: מנכ"ל משרד רה"מ מעכב את מינוי הפרויקטור המיוחד במשרד האוצר

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 13:08

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' רצה למנות את אודי אדירי, מנכל משרד האנרגיה לשעבר, לפרויקטור שיתכלל את עבודת משרדי הממשלה בפן האזרחי. אבל מנכ"ל משרד רה"מ מתנגד להעברת סמכויות ולכך שיעבוד מול מנכלי משרדי הממשלה, והמינוי מתעכב. יוסי שלי בתגובה: זה ייצור כאוס במערכת

ראיון עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי, 9 באוקטובר 2023/באדיבות חדשות 12

מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי מעכב את מינויו של מנכ"ל משרד האנרגיה לשעבר, אודי אדירי, כפרויקטור מיוחד במשרד האוצר לתיאום ותכלול בין כל משרדי הממשלה בשעת המלחמה. אדירי, בכיר לשעבר באוצר ובממשלה, התנדב לסייע למשרד האוצר ולקבינט החברתי-כלכלי בשעת המלחמה ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' התכוון למנות אותו כפרויקטור שיתכלל את עבודת משרדי הממשלה כחלק מניהול הצד האזרחי של המלחמה. עם זאת, לפי גורמים בממשלה, מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי, שמרכז את עבודת הקבינט החברתי-כלכלי, התנגד להעברת סמכויות לאדירי ולהקמת צוות של מנכ"לי משרדי הממשלה ועל כן המינוי מעוכב ואולי אף יסוכל כליל.

על העיכוב פורסם לראשונה בחדשות 12. שלי מסר בתגובה: "מינוי יועצים ופרויקטורים הוא פררוגטיבה של השרים, כל עוד זה לא מתנגש עם עבודת מנכ"ל משרד ראש הממשלה ולא יוצר כאוס במערכת".

יוסי שלי. חדשות 12, אתר רשמי
מעכב/אתר רשמי, חדשות 12

הקבינט החברתי-כלכלי יתכנס היום אחר הצהריים בפעם השנייה מאז שהתחילה המלחמה. הדיון יעסוק בנושא מקסום שגרת פעילות המשק בתקופת חירום ובפתיחת מערכת החינוך, וכן בהקמת מינהלת ממשלתית מיוחדת לשיקום עוטף עזה. גם הקמת המינהלת התעכבה בשל קרבות סמכויות בממשלה, ובסופו של דבר היא תהיה כפופה לקבינט החברתי-כלכלי שבראשו עומד כרגע שר האוצר סמוטריץ'. בראש המינהלת יעמוד יו"ר הוועדה לאנרגיה אטומית משה אדרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully