וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנועה לאיכות השלטון לשר אמסלם: "אפשר מיד את משיכת כספי הדיבידנדים"

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 21:58

במכתב שנשלח לשר הממונה על רשות החברות וכן לראש הממשלה ושר האוצר נכתב: "כספים אלה, הניתנים לשימוש זמין ומיידי, הם בבחינת הצלת נפשות ומשפחות בישראל"

בוידאו: שר המשפטים לוין בסוכה של רפי קדושים: "האיש הזה עובד בשביל כולם"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (שלישי) לשר דודי אמסלם - הממונה על רשות החברות הממשלתיות, וכן לראש הממשלה ולשר האוצר, בבקשה שיאפשרו באופן מיידי את משיכת כספי הדיבידנדים של החברות הממשלתיות.

התנועה מציינת במכתבה כי עוד בחודש יולי האחרון פנתה מנהלת רשות החברות מיכל רוזנבואים בגיבוי המשנים ליועצת המשפטית לממשלה, לשר אמסלם, בכדי שיאפשר את משיכת הדיבידנדים שהצטברו לכדי 2 מיליארד ש"ח. באתר וואלה פורסם כי בתגובתו של השר אמסלם הוא בחר לתקוף את מנהלת הרשות והמשנים ליועמ"שית, וכלל לא התייחס למשיכת הדיבידנדים לטובת קופת המדינה והציבור.

התנועה מדגישה במכתבה כי הכספים שנאגרו לאחר מאמצים רבים הם הכרחיים בעת הזו, הן לטובת סיוע לתושבי העוטף, והן לטובת תפקודו התקין של צה"ל במלחמה, וכי לא ייתכן כי במציאות הנוכחית, עדיין לא יימשכו הדיבידנדים.

עו"ד אריאל ברזילי, התנועה לאיכות השלטון. ללא,
"זאת איננה העת למאבקי כוחות". אריאל ברזילאי/ללא

עו"ד אריאל ברזילי, ראש האגף הכלכלי בתנועה לאיכות השלטון מסר: "מדינת ישראל נמצאת בשעת חירום, וזאת איננה העת למאבקי כוחות. טובת המדינה מחייבת התעלות מעל לשיקולים אישיים, ולכן נדרש באופן מידי משיכת הדיבידנדים לקופת המדינה, לטובת תושבי העוטף ולוחמי צה"ל. כספים אלה, הניתנים לשימוש זמין ומיידי, הם בבחינת הצלת נפשות ומשפחות בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully