וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את חוסר האונים אי אפשר לשכוח": רגעי הפחד מהגג בשדרות | תיעוד

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 20:47

עשרות דיירים במתחם שמעל המרכז המסחרי של העיר לא האמינו למראה עיניהם, כעשרות המחבלים נכנסו לעיר ב-7 באוקטובר. תיעוד חדש מנקודת המבט שלהם חושף את רגעי האימה של אותו בוקר נורא

בווידאו: תיעוד של חדירת מחבלים לשדרות בבוקר ה 7/10/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

מעל מרכז מסחרי בשדרות, באחת הכניסות לעיר, קמו עשרות תושבים בבוקר שבת, 7 באוקטובר, לאזעקות צבע אדום. כעבור דקות נשמעו קולות ירי המחבלים שהגיעו לעיר.

דיירי מתחם המגורים מעל המרכז המסחרי שהציצו בחלונות שפשפו את עיניהם כלא מאמינים: עשרות מחבלים, רכובים על טנדרים, חמושים ברובים וטילים מסתובבים באין מפריע ברחובות וטובחים בחייתיות בכל הנקרה בדרכם - נשים, ילדים, גברים, אזרחים, שוטרים ואנשי כוחות הצלה. תיעוד חדש הנחשף כאן למעלה, מציג את מראות אותו הבוקר מנקודת המבט שלהם.

תיעוד של תושב שדרות בעת חדירת המחבלים לעיר/סעיף 27א

א', המתגורר במתחם יחד עם סטודנטים נוספים, התעורר לקולות אזעקה והירי. הוא התעשת מהר, התקשר להוריו והזהיר אותם שלא לצאת מהבית. בתוך המתחם עשרות דיירים מבוגרים, חלקם סיעודיים. בתוך דקות ספורות, כבר כל הדיירים היו על הרגליים, והחבר'ה מבינים שצריך לאלתר הגנה - ולכל קבוצת דיירים במתחם מצוות דייר חמוש.

תחנת המשטרה בשדרות- יום הלחימה השני במלחמת חרבות הברזל  08 באוקטובר 2023. רויטרס
תחנת המשטרה בשדרות- יום הלחימה השני במלחמת חרבות הברזל 08 באוקטובר 2023/רויטרס

"היו שם הרבה תושבים מבוגרים, חלקם לא מודעים למה שקורה בחוץ, היה צריך להחזיק חלק מהם ולשמור שלא יצאו. היה שם בנאדם חולה דמנציה, הסבירו לו שיש מחבלים למטה, אבל אחרי כמה דקות הוא התחיל לרדת לרחוב. משכנו אותו בחזרה לדירה שלו", מספר א'.

"גם כשראינו ניידת משטרה בחוץ הבנו שזה מסוכן לצאת. פשוט לא ניתן היה לחתור למגע. הם באו בזוגות-זוגות טנדרים מפוצצים בנשק. בכל טנדר שישה מחבלים. כל אדם שהיה בקו אש - פשוט לא היה לו סיכוי. ואתה לא מאמין למה שאתה רואה. נשארנו בבתים עד שבצהריים הגיעו חיילים ושוטרים וחיסלו אותם. החוסר אונים זה משהו שאי אפשר לשכוח. המזל שלנו שהם לא חשבו שיש פה תושבים, כי הפרונט של המתחם זה מרכז מסחרי שבשבת גם ככה ריק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully