וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות כלבים הגיעו להיפרד מהאחות הווטרינרית ליאור אטיאס: "הייתה כולה אהבה ונתינה וכך גם נהרגה"

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 19:08

"ליאור נהרגה כשנסעה למסיבה בדרום כדי להיות לעזר ולתמיכה עבור בני הנוער" - תושבי רחובות נפרדים מהאחות הוטרינרית שנכנסה ללבבות של כולם

בווידאו:פרידת בעלי הכלבים והכלבים מחוץ למרפאה בה עבדה ליאור אטיאס/באדיבות המשפחה

עשרות כלבים ובעליהם התאספו ביום ראשון בערב בכניסה למרפאה הוטרינרית של ד"ר עידו קאן שברחובות. את השקט הכואב הפרו מדי פעם רק נביחות הכלבים. ליד חומת אבן נמוכה הודלקו נרות ועל דפי נייר שנתלו נכתבו מלות פרידה מליאור אטיאס, אחות וטרינרית במרפאה.

ליאור נרצחה בידי מחבלים בשבת 7 באוקטובר. בת 36 במותה, נשואה לגיא ואמא של אלמה, שבקרוב ימלאו לה 7 שנים.

"כשמה כן היא, היא מילאה את המרפאה באור", אמר ד"ר קאן. "היא היתה אשה שכולה אהבה ונתינה וכך גם נהרגה - כשנסעה למסיבה בדרום כדי להיות לעזר ולתמיכה עבור בני נוער שזקוקים לכך, במסגרת התנדבותה בעמותת עלם".

ליאור נולדה ברחובות ליגאל ותקווה חדד, אחות לדודי ומור התאומים. בעקבות אהבתה הגדולה לבעלי חיים למדה לימודי אחים ואחיות וטרינריים במכון מגיד של בית החולים הוטרינרי בבית דגן. ד"ר קאן המלמד בתוכנית זו התרשם מהחיבור המיוחד שלה לבעלי חיים והציע לה לעשות את הסטאז' במרפאה שלו. מאז היא היתה לאחת מצוות המרפאה.

ליאור אטיאס, רחובות. באדיבות המשפחה
"כשמה כן היא, היא מילאה את המרפאה באור". ליאור אטיאס נרצחה במסיבת הטבע ב-7 באוקטובר/באדיבות המשפחה

"מהר מאד היה ברור שהתפקיד תפור עליה", אמר קאן. "היא כל כך אהבה חיות, היתה סועדת אותן אחרי ניתוחים, מחזיקה ומחבקת, וכשהיה צורך בהשגחה צמודה, היתה לוקחת אותן אליה הביתה. כמה ימים לפני שנרצחה ניתחנו חתול רחוב ואחר כך היא לקחה אותו אליה הביתה, עד שימצא לו בית קבוע. הלקוחות כל כך אהבו אותה, היא תמיד שמחה לעזור". בשבת לפני מספר שבועות ראתה התכתבות בפייסבוק ובה כתבה אשה שהחתול שלה תקוע על גג ביתה כבר שלושה ימים ולא יורד. ליאור נסעה לשם, טיפסה על גג הרעפים והתיישבה. במשך כשעה וחצי דובבה את החתול והרגיעה אותו והוא לאט לאט התקרב אליה, עד שאיפשר לה לעטוף אותו במגבת ולרדת חזרה לבית בעליו.

לפני שמונה שנים נישאה לגיא אחרי שחבר משותף הכיר ביניהם. "היא לא התלהבה בדייט הראשון, אבל נתנה לי עוד צ'אנס", נזכר גיא. הם הפכו לזוג והוא עבר מתל אביב לרחובות. הוא הבין שיחד עם אהבתה אליו, יש לה גם אהבה גדולה לבעלי חיים וכך הוא התרגל לנוכחות הכלב ליר, פיטבול נטוש שהיא אימצה". לפני קרוב לשבע שנים נולדה לזוג בתם אלמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ליאור אטיאס, רחובות. באדיבות המשפחה
התנדבה בצוות "אנשים טובים" שמספקים מענה בשטח במסיבות טראנס להתמודדות רגשית עבור בני נוער במשבר/באדיבות המשפחה

רצונה לתת ולתרום ולהעניק חום מי שזקוק לו, הביאו אותה לפני מספר חודשים לפעילות התנדבותית בעמותת עלם לנוער בסיכון. במסגרת זו היא נמנתה על צוות "אנשים טובים". מדובר בפרוייקט שאנשיו מספקים מענה בשטח במהלך מסיבות טראנס להתמודדות רגשית עבור בני נוער הנמצאים במשבר במהלך המסיבה. כשהחל מסע ההרג הנורא היא הספיקה לשלוח לגיא מספר הודעות קוליות. "היא היתה במצוקה קשה ושמעו צרורות ירי ברקע", סיפר גיא. ליאור היתה עם עוד שני מתנדבים של "אנשים טובים" - סיגל לוי מנתניה ויונתן ריכטר (שפיק) מעין הוד. שלושתם נורו למוות בידי המרצחים.

בווידאו: הפרחת בלונים בהלוויתה של ליאור אטיאס, לבקשת בתה/באדיבות המשפחה

בהלוויה של ליאור הופרחו בלונים סגולים, לבקשתה של בתה אלמה, שנותרה בבית עם בני משפחה וחברים ועם הכלב ליר שמסתובב בימים האלה אבוד בבית ועדיין מחכה שליאור תחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully