וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הקודמת לא היה לנו איך להגיב - היום יש

רס"ן א'

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 11:39

חמאס פעל כפי שהנאצים פעלו במלחמת העולם השנייה. כעת אנו מתפנים לחסל את המפלצות ואז נתפנה כולנו לשיקום ארצנו. טור של רופא צבאי המשרת כעת בעוטף עזה

בווידאו: צה"ל תקף עשרות מטרות צבאיות ברחבי רצועת עזה/דובר צה"ל

כתף אל כתף, אנחנו נלחמים כאן. כל אלו שרבו עד לפני רגע על איך לחיות פה. ואז בא שיא הרוע ומראה לנו שזה לא העיקר. כולנו הותקפנו: אלו שחשבו שאלוהים זה שולחן ערוך, אלו שחשבו שאלוהים זה עד לירמוך, אלו שחשבו שאלוהים זה מעוז צור ואלו שחושבים שהוא הטבע וזה החיבור.

אנחנו ננצח את המערכה כמה זמן שיקח. אירוע הפתיחה של המערכה טרף את הקלפים. כל גורם בינלאומי שלא מגנה בשעת נפש את מה שעשה חמאס, נכנס למיטה עם הנאצים. חמאס איבדו צלם אנוש, בגדו בערכי האיסלאם, הכפישו את הקוראן, הפכו למפלצות.

רימונים, נשקים וטילים: אמצעי הלחימה של חמאס שנתפסו בשטח ישראל. אמיר בוחבוט
רימונים, נשקים וטילים: אמצעי הלחימה של חמאס שנתפסו בשטח ישראל/אמיר בוחבוט

לדעתי, מעט היו מאמינים שמישהו מאויבינו מסוגל לאכזריות ורוע שכזה. רוע של טירוף מוחלט. היו רמזים לאורך הדרך. לא רק תקיפת חפים מפשע ע"י טילים אלא אולי ובעיקר, ההרעבה והפגיעה של חמאס בתושבי הרצועה. משאבים אדירים שיכלו להיות מופנים לטובת קידום המצב הכלכלי ברצועה, שועבדו לטובת יצירת מנגנון רוע מוחלט. רוע מעוור. החמאס אחראי למצב ההומניטרי ברצועה בעיתות שלום ובוודאי עכשיו. קלף המיקוח שלהם בזירה הבינלאומית הוא המצב ההומניטרי ברצועה. הם אחראים לו. הם הרעיבו את העם הפלסטינאי למוות כדי ליצור כלי נשק על מנת לרצוח יהודים.

הפושעים הנתעבים עוד צעקו אלוהים גדול בדרכם לפגוע בצורה הכי שפלה מאז הנאצים, בבני ישראל.
הם בגדו בשם האלוהים, בגדו בבני עמם ובגדו בערכי האדם. לגופים הבינלאומיים בעולם יש לעשות בדק בית עצמי קשה. אם לא גיניתם בצורה מובהקת את האירוע, יכול להיות שחדרו לשורותיכם נאצים.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
טנקים ישראליים בגבול לבנון. 16 באוקטובר 2023. רויטרס
טנקים ישראליים בגבול לבנון. 16 באוקטובר 2023/רויטרס

לעורף היקר שלנו חשוב לשמור גם על עצמו לא רק על החיילים שלנו. נעזור במידת האפשר לנפגעים. הנפגעים יותר מבינינו יצטרכו את השאר חזקים לעוד הרבה זמן. כדאי לצרוך מידע על מה שקורה במידה, לא ברציפות. סרטים או תמונות שפוגעות נפשית, הן לא מועילות לנפגעים אלא נותנות עוד דרך למפגעים לפגוע בנו רק הפעם בעורף לא גופנית אלא נפשית. לא ניתן להם.

חשוב לעשות גם דברים שטובים לכל אחד ואחת, בין אם זה לעזור לחזית ובין אם זה תחזוקה עצמית כי חשוב שנישאר עם עורף חזק. ולחזית המאוחדת ביותר שהייתה זה שנים במדינה: בפעם הקודמת שעשו לנו שואה לא היה לנו איך להגיב. היום יש. בשקידה ובהתמדה נחסל את המפלצות ואז נתפנה כולנו לשיקום ארצנו. ביחד ובצניעות. חזק ואמץ.

רס"ן א' הוא רופא צבאי המשרת כעת בעוטף עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully