וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצביעות זועקת לשמיים: הדפוס הקבוע של האו"ם | אביגדור ליברמן

אביגדור ליברמן

18.10.2023 / 8:00

לפני שאתם פונים בדרישות למדינת ישראל, כדאי מאוד שתלכו לסייע למדינות שבאמת זקוקות לסיוע. ח"כ אביגדור ליברמן על הצביעות של הקהילה הבינלאומית מלאת האינטרסים. טור דעה

בווידאו: השרים עמדו דקת דומייה בפתח ישיבת הממשלה/לע"מ

לאחר פיגועי ה-11 בספטמבר, שזעזעו את העולם כולו, יצאה ארה"ב ל"מבצע חירות מתמשכת" במטרה להפיל את שלטון הטליבאן ולחסל את ארגון הטרור אל-קאעידה, שהיה אחראי למתקפת הטרור הרצחנית. לאף אחד בעולם לא היה ספק בצורך שיש להיכנס לאפגניסטן על מנת להשיג את מטרות המבצע. ארה"ב קיבלה תמיכה כמעט גורפת מהקהילה הבינלאומית, ומדינות נאט"ו אף שלחו כוחות על מנת להילחם לצד הצבא האמריקאי בשטן הגדול. המכה שאנחנו ספגנו גדולה בערך פי 10 ממה שספגו האמריקאים מבחינה יחסית.

ב-7 באוקטובר 2023 חדרו אלפי מחבלים של חמאס לשטח ישראל, כבשו קיבוצים וישובים וטבחו ללא רחם בילדים וטף, נשים וגברים, מבוגרים וקשישים, שכל חטאם הוא שהם יהודים וישראלים, וחטפו כ- 200 אזרחים וחיילים, ביניהם אזרחים זרים. את המראות הקשים שראיתי בביקור באזור הטבח, ההתעללות האכזרית שעברו לפני שנרצחו, שכללה אונס נשים, כריתת איברים ושריפת גופות, לא אשכח עד יומי האחרון. בהיסטוריה של האנושות אפשר להשוות את זה אך ורק לזוועות שעשו הנאצים ביהודים בשואה.

מדינת ישראל הכריזה מלחמה על החמאס כשהמטרות הן ברורות: "להביא להשמדת היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס והג'יהאד האסלמי". לצד התמיכה החד משמעית והגינויים החריפים מצד מדינות המערב למתקפת הטרור הרצחנית של חמאס-דאעש ודבריו הברורים של נשיא ארה"ב: "אם אנחנו היינו מותקפים תגובתנו הייתה מוחצת ומהירה", אנו שומעים קולות אחרים, הדורשים ממדינת ישראל להכניס ציוד הומניטרי לעזה ולהחזיר את החשמל והמים.

פלסטינים נוסעים מביתם בצפון רצועת עזה לכיוון דרום, עקב האזהרות הישראליות. 15 באוקטובר 2023. רויטרס, עיבוד תמונה
חרדים לפליטים? תתחילו בלוב, סודן וסוריה/עיבוד תמונה, רויטרס

אין בעולם מדינה יותר הומנית ממדינת ישראל, שבמשך שנים מתירה לפועלים עזתים לעבוד בישראל - אותם פועלים שסיפקו מודיעין לרוצחים של חמאס והשתתפו בביזה לאחר הטבח - בניגוד גמור לדעתי, מספקת לרצועה חשמל ומים ומכניסה מזוודות כסף קטארי, שבמקום להיות מושקע בשיקום והטבות לאוכלוסייה, מועבר לטובת התעצמות החמאס. ואני שואל איזו מדינה בעולם היתה מתירה זאת?

התשובה היא חד משמעית - שום מדינה בעולם לא הייתה מכניסה לשטחה מחבלים פוטנציאליים, מעבירה כסף לישות הנשלטת על ידי ארגון טרור ומספקת לה חשמל ומים. מדובר בצביעות מצד הקהילה הבינלאומית בהובלת האו"ם. לצערי, זהו דפוס התנהגות קבוע כשמדובר במדינת ישראל ובמאבק שאנו מנהלים על זכות הקיום שלנו.

אז יש לי הצעה לאו"ם שכל כך חרד לפליטים ורוצה להעניק סיוע הומניטרי, שיתחיל קודם כל בעיר דרנה בלוב, שרבע ממנה נהרס בשיטפונות שפקדו את המדינה ב- 10.9.2023, יותר מ- 11 אלף בני אדם נהרגו, כ-10,000 נעדרים וכ-40,000 איבדו את כל רכושם. טרגדיה שנשכחה לחלוטין ושם אנשים באמת הגיעו לחרפת רעב.

במקביל אפשר להעניק סיוע הומניטרי לסודן, שמאפריל 2023 נערכים בה קרבות דמים בין צבא סודן למליצית RSF שגבו את חייהם של כ- 3,000 בני אדם ומיליונים נעקרו מבתיהם. על פי דיווח של האו"ם נשים וילדים נטבחו וכפרים הוחרבו עד היסוד.

משם יכולים לעבור לסוריה שמ-15.3.2011 נמצאת במלחמת אזרחים עקובה מדם. כ- 500,000 הרוגים, מעל ל- 7.6 מיליון עקורים ו-5.5 מיליון פליטים. אני בטוח שיש שם הרבה עבודת שיקום ורבים זקוקים לסיוע הומניטרי.

קיימות עוד הרבה דוגמאות מהעולם לאוכלוסיות שזקוקות לסיוע, אבל אני אסתפק בשלוש הדוגמאות הללו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, סייר בקיבוץ כפר עזה, 16 באוקטובר 2023. ללא, אתר רשמי
יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, סייר בקיבוץ כפר עזה, 16 באוקטובר 2023/אתר רשמי, ללא

אני רוצה לומר לאו"ם ולקהילה הבינלאומית באופן שאינו משתמע לשני פנים: די לצביעות. לפני שאתם פונים בדרישות למדינת ישראל, כדאי מאוד שתלכו לסייע למדינות שבאמת זקוקות לסיוע ולא לארגוני טרור שטובחים באזרחים חפים מפשע, בגיבוי מלא של מרבית האוכלוסייה העזתית. הצביעות שלכם זועקת לשמים והיא לא נובעת מדאגה אמיתית לתושבים בעזה. במקרה הטוב מדובר באינטרסים כלכליים ופוליטיים ומחשש לעצבן את 22 מדינות הליגה הערבית ואת הארגון לשת"פ אסלאמי בו חברות 57 מדינות עם אוכלוסייה כוללת של מיליארד וחצי בני אדם החולשים על 70% ממקורות האנרגיה בעולם, ובמקרה הרע מדובר באנטישמיות פר אקסלנס.

אסור למדינת ישראל בשום קונסטלציה לאפשר הכנסת סיוע הומניטרי לרצועת עזה עד שלא תותר כניסה של נציגי הצלב האדום לבדוק את מצבם של החטופים ולהעניק להם סיוע הומניטרי. על זה הקהילה הבינלאומית צריכה להילחם בכל הכוח.

ח"כ אביגדור ליברמן הוא יו"ר ישראל ביתנו ושר הביטחון לשעבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully