וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג נחטף, אמו צרחה כשקיבלה אות חיים - מחמאס

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 12:12

המציאות הכאוטית הובילה את אמו של אלמוג מאיר ז'אן בן ה-21 לשמוח נוכח סרטון שפרסם חמאס בו צולם בנה כפות על רצפת חדר מעופש, "אבל ככל שנקפו השעות באה ההתפכחות - זו לא ערובה לשום דבר". לאחר פגישה עם השר גנץ, דודו של אלמוג טוען: יש לראות בחטופים מקשה אחת

בווידאו: חמאס מפרסם סירטון של ילדים ישראלים חטופים/לפי חוק 27א לזכויות יוצרים

המציאות הכאוטית ששורה במדינה מאז שבת שעברה הובילה את אמו של אלמוג מאיר ז'אן, אורית, לצרוח נוכח פרסום סרטון שבו מופיע בנה כחטוף בידי חמאס. "מדובר באות חיים, סוג של נחמה ובסיטואציה אחרת הייתי אומר שזה מטיל איזו אחריות על החוטף להשיב אותו בחיים", אמר אתמול (שלישי) לוואלה! דודו של אלמוג, אבירם מאיר, שסייג: "אבל ככל שנקפו השעות גם באה ההתפכחות שזו לא ערובה לשום דבר, בטח לא בסיטואציה הנוכחית. זו לא מצרים ולא ירדן, זה לא מסודר. לא בטוח שזה נותן מחויבות למשהו. זה כן רעם ביום בהיר. פטיש חמישה קילו שהכה בנו בראש, והדאגות רק גוברות".

אלמוג מאיר ז'אן בן ה-21 מאור יהודה נחטף במסיבת הטבע נובה ברעים, שהסתיימה בטבח של מאות. הוא חייל משוחרר שהיה עתיד להתחיל כבר ביום ראשון שלמחרת המסיבה עבודה בהייטק בחברת תקשורת גדולה. ביום שישי בלילה נסע אליה יחד עם חבר, ובשעה 07:45 בבוקר התקשר לאימו אורית, סיפר לה שסגרו את המסיבה כי יש טילים ויריות סביבו. הוא גם אמר לה שהוא אוהב אותה, הבטיח לעדכן כל חצי שעה, וניתק. מאז לא הגיע ממנו כל טלפון.

אלמוג מאיר ז'אן כפי שתועד בסרטון חמאס. באדיבות המשפחה
אלמוג מאיר ז'אן כפי שתועד בסרטון חמאס/באדיבות המשפחה
אלמוג מאיר ז'אן. באדיבות המשפחה
אלמוג מאיר ז'אן/באדיבות המשפחה

"כל העתיד לפניו. הוא צעיר תמים, אוהב חיים, השתחרר רק לפני ארבעה חדשים", אמר דודו אבירם, "הוא אוהב לרקוד, לראות חברים, וגם ידע לאזן בין האהבות שלו לרצינות של מתבגר שצריך לחשוב על העתיד. עשה מבחנים, הלך לראיונות והתקבל לעבודה. אז זה דווקא היה סופו של שבוע משמח מבחינת כולנו. כמה ציני שהוא הלך למסיבה כדי לחגוג את החיים, ובסופה הוא מצא את עצמו בשבי בעזה".

"כשראינו את הסרטון היו צרחות גם אצלי בבית", הוסיף אבירם על אות החיים היחיד שנמסר למעשה למשפחה מאלמוג, "אנחנו מנסים להבין מה אנחנו רואים. אנחנו לא יודעים מה עובר עליו שם, לא יודעים מה קורה שם, אין לנו שום אינפורמציה. בסרטון המזעזע רואים חמישה צעירים צפופים ומפוחדים על הרצפה בחדר מעופש, חלקם מוכים, חלקם קשורים. אלמוג מגן על הפנים שלו עם הידיים".

"אלמוג בחור צעיר ובריא, והוא בן. מה עם הבנות? בעלי המוגבלויות? הקשישים? התינוקות? מה עם כל אלה שם שזקוקים לעזרה, לתרופות? המחשבות הן נוראיות", הוסיף אבירם.

אלמוג מאיר ז'אן. באדיבות המשפחה
אלמוג מאיר ז'אן/באדיבות המשפחה
אלמוג מאיר ז'אן. באדיבות המשפחה
אלמוג מאיר ז'אן/באדיבות המשפחה

אימו ודודו של אלמוג היו גם בין נציגי קומץ משפחות החטופים שנועדו אתמול עם השר בני גנץ. "ההצהרות שם היו כלליות. אין דברים ספציפיים", אמר אבירם, "כן, הם אמרו שהם פועלים, כן, הם עושים את המקסימום, החטופים בראש מעייניהם. אבל איך הם הולכים לעשות את זה ומה קודם, ומה עם מסדרון הומניטרי וכל הדברים האלה, לאלה אין תשובות כלל".

"הערתי להם כשאמרו כי 'טובי המוחות' עוסקים בשחרור החטופים. אותם 'טובי המוחות' הביאו אותנו הלום, אז בבקשה שלא ישתמשו יותר בתיאור הזה", טען. "הערתי להם גם שכל התמיכה האפקטיבית שאנחנו מקבלים היא ממוסדות פרטיים או התארגנויות של אנשים פרטיים. ממש לא מרגישים שום דבר ממשלתי או ממלכתי. הצמידו לנו קצינה מקסימה ונעימה, שמלווה אותנו אבל הרבה היא לא מסוגלת לתרום ואין לה למעשה יכולת לטפל בנו, אפילו לוגיסטית".

"דבר אחד שהמשפחות דרשו באופן ברור זה לראות בחטופים מקשה אחת", הדגיש. "לא 'קודם האמריקאים ואחר כך הצרפתים ובסוף הישראלים. כולם יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully