וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מנעה הפגנה שתוכננה באום אל פחם נגד המלחמה: "תישאו באחריות"

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 14:40

הוועד העממי בעיר תכנן לקיים הפגנה בעקבות המלחמה בעזה. מפקד מחוז חוף דני לוי הודיע למארגנים כי לא יאפשר את ההפגנה. בוועד טענו כי המשטרה הזהירה מפני ניסיון להוציא את ההפגנה לפועל. במשטרה נערכים לבצע מעצרים אם תופר ההנחייה

המשטרה החליטה שלא לאפשר את ההפגנה שתוכננה הערב (שלישי) באום אל פחם בעקבות המלחמה בעזה. מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי, הודיע למארגנים כי המשטרה תגיב בנחישות ולא תהסס להפעיל את האמצעים הנדרשים כדי למנוע כל ניסיון להביע באופן ישיר או מרומז תמיכה בחמאס או לשבח או לעודד פעולת טרור.

קציני משטרה הגיעו למארגני ההפגנה ומסרו להם את המסר פנים אל פנים. במשטרה לא מסתפקים בכך ונערכים בכוחות גדולים ובאמצעים מיוחדים לפיזור הפגנות וכן נערכים למעצרים באם ייעשה ניסיון להפר את ההנחייה.

ניצב דני לוי. שלומי גבאי
ניצב דני לוי/שלומי גבאי

מצידו, הוועד העממי באום אל פחם הודיע כי "הצעדה שזימנה הוועדה העממית באום אל-פחם נדחתה עקב לחצים של המשטרה והמודיעין". לדברי הוועד, המשטרה אף מסרה לו אזהרה בכתב על פיה הוועד העממי יישא באחריות באם ייעדה ניסיון להוציא לפועל פעילות אסורה על פי חוק.

"אנו מגנים את שיטות המודיעין הללו כדי להשתיק את קולנו כעניין של אחריות עממית ולאומית וכדי להגן על ילדינו ולא לתת להם תירוץ לפרקטיקות של דיכוי והפחדה", נמסר מהוועדה שהודיע על דחיית ההפגנה למועד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully