וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטריארך של ירושלים: "להתחלף עם החטופים בעזה? יש נכונות מוחלטת מצידי"

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 9:35

קרדינל פיארבטיסטה פיצאבלה אמר לעיתונאים איטלקים שהוא מוכן לכל סוג של פשרה למען השבויים: "נכונים לעזור בכל דבר, גם אני באופן אישי"

בווידאו: תיעוד ראשון של חיסול מחבלים על ידי יחידת השיריון/צילום: דובר צה"ל

הפטריארך של ירושלים ושליחו של האפיפיור באזור, קרדינל פיארבטיסטה פיצאבלה, אמר בשיחת וידאו עם עיתונאים איטלקים אמש (שני) מהוותיקן כי הוא מוכן להתחלף עם החטופים בעזה כדי להחזיר את הילדים הביתה.

"אני מוכן לכל סוג של החלפה אם זה יכול להוביל לחופש, לשחרר את הילדים הביתה, יש נכונות מוחלטת מצידי", אמר בתשובה לאחת השאלות, "הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להצליח לשחרר את בני הערובה, אחרת לא נוכל לעצור את ההסלמה. אנחנו נכונים לעזור בכל דבר - וגם אני באופן אישי".

אולם כשנשאל אם יש לו יד במשא ומתן כלשהוא, השיב בשלילה ואמר: "אי אפשר לדבר עם חמאס, זה מאוד קשה". גם האפיפיור גינה את מתקפת הטרור של חמאס בתחילת השבוע שעבר ואמר כי: "טרור ומלחמה הם לא הפתרון".

סרטון ראשון של חטופה ישראלית בשבי חמאס . 16 באוקטובר 2023. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מייה שם. החטופה מהסרטון אמש/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא

1,300 בני אדם נרצחו ו-4,000 נפצעו במלחמה ובהסלמה בצפון. מאות מחבלים חדרו מהרצועה לשטח ישראל במתקפה משולבת וטבחו באזרחים וחיילים בשורה ארוכה של יישובים ובסיסים בדרום הארץ, ובכמה מקומות נחשפו מעשי זוועה ואלימות מזעזעת כלפי הקורבנות. בין היתר, המחבלים רצחו יותר מ-250 בליינים בפסטיבל מוזיקה שנערך ברעים, הציתו בתים בכמה קיבוצים בעוטף עזה על יושביהם, והוציאו להורג אנשים מבוגרים, נשים וילדים. דובר צה"ל עדכן 199 משפחות שיקיריהן נחטפו לעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully