וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל במכתב לחיילים: המלחמה תהיה ארוכה - אך צה"ל ינצח

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 6:52

במכתב שפרסם הבוקר, הלוי הצהיר כי מול צה"ל עומדת "המחויבות הבלתי מתפשרת להכריע את האויב". הוא התייחס לאחריות צה"ל במתקפת הפתע של חמאס, וטען כי כוחות הביטחון ערוכים ללחימה בכל הגזרות. "כוחנו, נחישותנו ואחדותנו ינצחו גם בפרק הזה בתולדות ישראל", חתם את מכתבו

הרמטכל בהצהרה ראשונה: "בשבת לא עמדנו במשימתנו"/צילום: דובר צה"ל

"המלחמה תהיה קשה וארוכה וצה"ל ינצח בה" - כך טען הבוקר (שלישי) הרמטכ"ל הרצי הלוי במכתב ששלח לחיילי צה"ל. "אנחנו נחושים ומאוחדים במשימתנו להגן על הבית, וערוכים לכל תרחיש ובכל הזירות. לנגד עינינו עומדת המחויבות הבלתי מתפשרת להכריע את האויב ולהשיב את הביטחון על כנו בכל מקום", כתב הלוי.

"ספגנו מכה ואנחנו אחראים, אך כעת היוזמה בידינו. לכל אחד ואחת מכם תפקיד באתגרים העומדים בפנינו", אמר הלוי, שכבר לקח אחריות על התנהלות כוחות הצבא במתקפת הפתע של חמאס. בתוך כך, ספד הלוי לחללי צה"ל שנפלו במלחמה ובקרבות על יישובי הדרום: "נזכור את רעינו, חיילים, מפקדים ואנשי כוחות בטחון ואת כיתות הכוננות והאזאחים שהסתערו באומץ, לחמו בגבורה והצילו חיים רבים. הם לחמו ושילמו בחייהם, אך דמם לא נספג באדמת הארץ לשווא; הם מורשתנו, ואנחנו נשלים את משימתם".

"עם ישראל עמד בעבר בפני מבחנים קשים. צה"ל היה ועודנו מגן העם, ואנחנו דור לוחמים, הניצב כחוליה נוספת בשרשרת דורות מגיני המדינה. כוחנו, נחישותנו ואחדותנו ינצחו גם בפרק הזה בתולדות ישראל", חתם הלוי את מכתבו.

הרמטכ״ל הרצי הלוי בהערכת מצב בפיקוד הדרום עם מפקד פיקוד הדרום וחברי פורום מטכ״ל. 8 באוקטובר 2023. דובר צה"ל
הרמטכ״ל הרצי הלוי בהערכת מצב בפיקוד הדרום עם מפקד פיקוד הדרום וחברי פורום מטכ״ל. 8 באוקטובר 2023/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully