וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתה של הזמרת המתחילה בשבי החמאס: "מכינים את הקרקע לחלום שלה להתפרסם"

עודכן לאחרונה: 16.10.2023 / 21:29

המשפחה של דניאלה גלבוע, המוגדרת כנעדרת, זיהתה אותה בסרטון ברשת. "זו אחריות הממשלה להחזיר אותה", אומרת אמה בשיחה עם וואלה!, "זו צריכה להיות המטרה הראשונה ולא אחת המטרות". החבר של דניאלה עוסק כעת בהפקת השירים שהקליטה, בתקווה שהפריצה הגדולה שלה תבוא בשובה

בווידאו: דניאלה גלבוע, זמרת המוחזקת בשבי חמאס/קרדיט: לפי סעיף

דניאלה גלבוע מפתח תקווה היא אחת הצעירות שנחטפו על ידי חמאס ביום שבת השחור לפני כשבוע וחצי. משפחתה קיבלה את היום הידיעה שהיא נחטפה מגורמים רשמיים. אמה, אורלי גלבוע, אמרה היום בשיחה עם וואלה!: "דניאלה צריכה להיות פה היום, לא מחר, וזו אחריות של הממשלה להחזיר אותה".

לדבריה של אורלי: "נראה כרגע שהמשאבים, או המאמצים, מופנים יותר לכיוון של 'בוא ננקום ונהרוס אותם', במקום להחזיר את השבויים ואת הנעדרים. יש זמן לזה ויש זמן לזה. זו צריכה להיות המטרה הראשונה ולא אחת מהמטרות".

לדניאלה, בשנות ה-20 לחייה, יש אחות צעירה ממנה, שגם היא ממתינה כעת בדריכות לשובה. כרגע דניאלה מוגדרת באופן רשמי כנעדרת. לדברי האם, המשפחה יודעת להגיד שדניאלה חטופה על סמך סרטון שהופץ ברשת, שבו ניתן לראות רק את ראשה של דניאלה ואת הקוקו שלה, ולכן קשה לזהות אותה בו.

דניאלה גלבוע, זמרת המוחזקת בשבי חמאס. באדיבות המשפחה
יודעים שזו היא לפי החולצה שלבשה. דניאלה גלבוע/באדיבות המשפחה

לדברי האם: "אנחנו יכולים להגיד שזו היא לפי החולצה שהיא לבשה. היא נתפסה עם הפיג'מה עם החולצה השחורה. אנחנו בעצם מיום רביעי בשבוע שעבר קיבלנו את הסטטוס שהיא נעדרת, יצרו איתנו קשר ועדכנו אותנו".

היא מספרת: "דניאלה היא ילדת מוכשרת, מנגנת ושרה, וכתבה שיר לחבר שלה לא מזמן, שהיא העלתה לטיק טוק, ושמאד מתקשר למצב שלנו היום. היא כתבה המון שירים וגם התחילה להקליט ולעבד אותם. עכשיו החבר שלה מתעסק בסיום ההפקה שלהם, ואנחנו רוצים להכין את הקרקע לחלום שלה להיות זמרת מפורסמת, כדי להוציא לפעול את החלום שלה".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
דניאלה גלבוע, זמרת המוחזקת בשבי חמאס. באדיבות המשפחה
"ילדה עם לב זהב שתמיד חושבת על הסביבה שלה"/באדיבות המשפחה

לדבריה, דניאלה היא "ילדה עם לב זהב שתמיד חושבת על הסביבה שלה, אהובה על החברות שלה ומדביקה אליה הרבה אנשים. אנשים אוהבים להיות במחיצתה. יש לי סרטון מלפני כמה ימים - היינו בחופשה בירושלים, ואז ראינו שני זמרים בממילא והיא ביקשה לשיר איתם שיר, והיא עלתה ושרה והתלהבו ממנה אנשים שם. אנחנו מחכים לה פה בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully