וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספינות הטילים אח"י עוז ואח"י מגן תקפו לראשונה את שטח עזה | תיעוד

16.10.2023 / 16:00

ספינות הטילים החדשות ביותר של צה"ל ביצעו לראשונה תקיפות משטח הים לעבר רצועת עזה והרסו מתקן לייצור אמצעי לחימה של חמאס. הספינות, שפותחו בשנתיים האחרונות, מסוגלות לשאת 18 מערכות לחימה מהמתקדמות בעולם, ובעלות יכולות ירי מדויקות | צפו בתיעוד התקיפה

בווידאו: ספינות הטילים אח״י עוז ואח״י מגן מדגם ׳סער 6׳ בתקיפה מבצעית ראשונה לשטח רצועת עזה/דובר צה"ל

צה"ל הודיע היום (שני) כי ספינות הטילים החדשות ביותר מדגם "סער 6", אח"י עוז ואח"י מגן, ביצעו במסגרת הלחימה, בפעם הראשונה, תקיפות משטח הים לעבר רצועת עזה. במסגרת תקיפות אלה, הרס צה"ל מתקן לייצור אמצעי לחימה, מוצב ועמדת תצפית של הכוח הימי של ארגון הטרור חמאס.

צה"ל מסר כי הספינות מדגם "סער 6", שפותחו בשנתיים האחרונות, מרחיבות את סל היכולות המבצעיות וההתקפיות של זרוע הים בפרט, וצה"ל בכלל. הספינות מסוגלות לשאת 18 מערכות לחימה תוצרת כחול לבן מהמתקדמות בעולם, ובעלות יכולות ירי מדויקות. בחודשים האחרונים, שלוש ספינות מסוג "סער 6" סיימו תהליך מבצוע בהפרש של מספר חודשים זו מזו.

ספינות טילים מסוג ׳סער 6׳ ומשימת הגנת המים הכלכליים של ישראל 23 באפריל 2023. דובר צה"ל, אתר רשמי
ספינות טילים מסוג "סער 6"/אתר רשמי, דובר צה"ל

מוקדם יותר היום, המשיך צה"ל בתקיפות האוויריות ברצועת עזה. במהלך התקיפות האחרונות, מסר צה"ל, הושמדו עשרות מפקדות מבצעיות ועמדות שיגור של פצצות מרגמה. בין היתר הושמדה מפקדתו הצבאית של עלי קאצ'י, אחד מהמפקדים בכוח הנח'בה של ארגון הטרור חמאס, שחוסל לפני מספר ימים. במקביל מטוסי קרב של צה"ל חיסלו כמה מחבלי חמאס בעת ששהו במתחם צבאי של ארגון הטרור.

כמו כן, במהלך הלילה, דיווחו פלסטנים כי הופצץ ביתו של היועץ הבכיר להנהגת חמאס מוחמד פהמי אלנג'אר. בנוסף, צה"ל תקף במהלך הלילה גם מתחם לחימה של חמאס בג'באליה שבצפון רצועת עזה. יעדים נהרסו לחלוטין בארבעה רחובות. אתרים נוספים שהותקפו הם מחנה הפליטים נוסיראת, חאן יונס ותל אל הווא מדרום- מערב לעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully