וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן בישיבת ישראל ביתנו: "אסור להעביר לעזה טיפת מים"

16.10.2023 / 13:46

יו"ר ישראל ביתנו מקיים ישיבת סיעה: "חשבתי שזוועות כאלה ראינו רק בסרטים על הנאצים. אלה זוועות שלא חשבתי שאי פעם אראה במציאות. כל מי שמדבר על סיוע הומניטרי טועה". על אפשרות הצטרפותו לממשלה: "אף אחד לא דיבר איתי ממוצ"ש"

בווידאו: משרד התחבורה החל בפינוי כלי רכב נטושים ושרופים מכבישי העוטף/אנצ'ו

לצד הלחימה בעזה, מתקיימות היום (שני) ישיבות סיעה של מפלגות ישראל ביתנו ורע"מ-תע"ל, כאשר ב-16:00 תתקיים גם ישיבה במליאת הכנסת.

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן פתח את דבריו בישיבת סיעת ישראל ביתנו: "חוזר מזועזע מכפר עזה, חשבתי שזוועות כאלה ראינו רק בסרטים על הנאצים. אלה זוועות שלא חשבתי שאי פעם אראה במציאות. זה לא חיות או מפלצות אדם, אלא הגרועים שבנאצים. לכן, כל מי שמדבר על סיוע הומניטרי - טועה. אסור להעביר שם טיפת מים. עד שנציגי הצלב האדום יראו את השבויים והחטופים, אסור שיהיה כל סיוע הומניטרי. אחרת, זה הפקרת שבויים וצריך לעמוד בלחצים, גם של החברים הכי טובים שלנו.

"חייבים להבהיר לכל העולם , אין מעבר כרם שלום, אין מעבר ארז. כלום. רוצים חשמל או מים בעזה? שיקימו את זה שם. מקווה שהממשלה תדע להתנהג בהתאם".

על הצטרפות אפשרית לממשלה אמר ליברמן: "אף אחד לא שוחח איתי ממוצ"ש, לא מטעם הקואליציה או לשכת ראש הממשלה. התקשרתי אתמול והיום למזכיר הצבאי של ראש הממשלה, רציתי לחלוק את הרעיונות שלי ועד היום לא קיבלתי טלפון חזרה. חבל".

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, סייר בקיבוץ כפר עזה, 16 באוקטובר 2023. ללא, אתר רשמי
חזר מזועזע מהסיור. ליברמן/אתר רשמי, ללא

ליברמן התייחס גם לשיחה עם אריה דרעי לאחר נתק ממושך: "כל החשבונות צריכים להיות כעת במגירה למטה, וחייבים רק להתמקד בניצחון. כל עוד המלחמה נמשכת, אין לנו כאן שום עניינים אידיאולוגים או פוליטיים. יום לאחר המלחמה - זה משהו אחר לגמרי. יש לפני ניצחון ויש אחרי ניצחון".

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully