וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המלחמה: נתניהו וא-סיסי הזמינו את ביידן לביקורים בישראל ובמצרים בימים הקרובים

עודכן לאחרונה: 16.10.2023 / 0:42

הנשיא המצרי הזמין את הנשיא האמריקני לביקור בימים הקרובים. בתוך כך, נתניהו הזמין את ביידן לישראל. לדברי הגורמים, ביידן עשוי להגיע לישראל כבר השבוע - ואף ברביעי הקרוב. בכיר בבית הלבן אישר בשיחה עם וואלה! כי הביקור נשקל, אך עדיין אין החלטה סופית

בוידאו: ביידן נפגש עם נתניהו: "נדון על הנושאים הקשים - כמו שמירה על הערכים הדמוקרטיים"/לעמ

ראש הממשלה בנימין נתניהו הזמין את נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן לבקר בישראל, כך אמרו היום (ראשון) לוואלה! שני בכירים ישראלים. הם הוסיפו כי ביידן עשוי להגיע לישראל עוד השבוע. בכיר במשל האמריקני אמר לוואלה! כי הבית הלבן שוקל לקיים ביקור של הנשיא ביידן במזרח התיכון השבוע (ישראל, מצרים ואולי עוד מדינות) אך הדגיש כי עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניין. בכיר ישראלי אחד אמר כי המועד שנשקל לביקור הוא יום רביעי הקרוב. על ההזמנה דווח לראשונה בחדשות 12. בלשכת ראש הממשלה סירבו להתייחס לדברים. מקורות מצרים אמרו כי הנשיא א-סיסי הזמין את ביידן להשתתף בוועידה בינלאומית שמצרים תכנס בשבת בנוגע למלחמה בעזה.

לכל העדכונים על המלחמה

בשבוע שעבר נשא הנשיא האמריקני הצהרה והביע תמיכה מלאה וחד-משמעית בישראל ובצה"ל, בעקבות המלחמה בדרום. במהלך ההצהרה הנשיא תקף בחריפות את חמאס, והזהיר את איראן וחיזבאללה: "כל מדינה או ארגון ששוקלים לנצל את המצב, יש לי דבר אחד להגיד לכם - אל תעשו את זה".

"הידיים המגואלות בדם של ארגון הטרור חמאס, ארגון שהמטרה המוצהרת שלו היא להרוג יהודים, זהו מעשה של רוע טהור", אמר ביידן. "יותר מאלף אזרחים נשחטו בישראל, הורים נשחטו בעוד מנסים להגן בגופם על ילדיהם, דיווחים הופכי-בטן על תינוקות שנרצחים, משפחות שלמות נשחטו, צעירים נטבחו בפסטיבל מוזיקה שחוגג שלום, נשים נאנסות ומוצגות כפרס, משפחות התחבאו בפחד במשך שעות בניסיון להשתיק את ילדיהם בניסיון שלא ישמעו, ואלפי פצועים שייקחו איתם את חורי הכדורים, הרסיסים והזיכרונות של מה שהם חוו. אתם יודעים שטראומות כאלה לא נעלמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully