וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קודקוד - אנחנו במלחמה": תיעוד של חיסול מחבלים מחמ"לי התצפיתניות

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 20:17

בתחילתה של מתקפת חמאס על העוטף, תצפיתניות אוגדת עזה היו מהראשונות לזהות את התקדמות המחבלים. החיילות הקפיצו כוחות וחיסלו כמה חמושים שהיו בדרכם לגבול באמצעות מערכת "רואה יורה"

בווידאו: התיעוד הראשון של חיסול המחבלים/קרדיט: דובר צה"ל

בשבת בבוקר, עם תחילת המתקפה של חמאס על עוטף עזה, תצפיתניות אוגדת עזה היו הראשונות לזהות ולהתריע על התקרבות מחבלים לעבר ישראל. החיילות הקפיצו כוחות והפעילו ירי מרחוק באמצעות מערכת "רואה יורה". בתיעוד שהופץ היום (ראשון) ניתן לראות את חיסול החמושים שמתקרבים לגדר ואת אחת התצפיתניות קוראת: "קודקוד, קודקוד - אנחנו במלחמה".

1,300 בני אדם נרצחו ו-3,000 נפצעו במתקפת הפתע של החמאס. מאות מחבלים חדרו מהרצועה לשטח ישראל במתקפה משולבת וטבחו באזרחים וחיילים בשורה ארוכה של יישובים ובסיסים בדרום הארץ, ובכמה מקומות נחשפו מעשי זוועה ואלימות מזעזעת כלפי הקורבנות. בין היתר, המחבלים רצחו יותר מ-250 בליינים בפסטיבל מוזיקה שנערך ברעים, הציתו בתים בכמה קיבוצים בעוטף עזה על יושביהם, והוציאו להורג אנשים מבוגרים, נשים וילדים. דובר צה"ל אישר כי עדכן את משפחות של יותר מ-120 חטופים. בנוסף, נורו אלפי רקטות לעבר ישראל. בתגובה, צה"ל פתח במבצע "חרבות ברזל", שכלל תקיפות נרחבות ברצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully