וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושת הילדים מחכים לאות חיים מאמם: "אנחנו כבר שבוע בין שמים לארץ, זה סיוט שאי אפשר לתאר אותו"

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 14:54

שבוע אחרי האסון הנוראי, ישנם עדיין נעדרים רבים שאיש אינו יודע היכן הם או מה עלה בגורלם. אחת מהן היא חגית רפאלי מישקין, אם לשלושה מהוד השרון - היחידה שלא חזרה הביתה ממפגש ההפקה של צוות 'מידברן' מחוות טל אור

בסוף השבוע האחרון, התכנסו חברי ההפקה של פסטיבל מידברן בחוות טל אור בדרום, חבורה של אנשים שרצו רק לעשות טוב.

בשעה 07.15 ברגע שהתחילו להגיע הדיווחים הראשונים על חדירות המחבלים, חגית רפאלי מישקין ביחד עם בחור נוסף, עזבו את החווה והחלו בנסיעה כדי להציל את חייהם. לקראת השעה 07.53 נטשה את רכבה ונמלטה רגלית. מאוחר יותר, בשעה 08:20, היא שלחה הודעת מצוקה לבעלה "יורים עליי מחבלים, בבקשה תבואו", על פי האיכון הסלולרי היא נמצאה ליד קיבוץ בארי.

מיקומה האחרון הידוע היה פרדס ליד כפר מימון. אלו כל רסיסי המידע שיש לבני משפחתה של חגית, ד"ר לחינוך, מדע וטכנולוגיה במקצועה.

התכתבות אחרונה של חגית רפאלי מישקין, אם לשלושה מהוד השרון - היחידה שלא חזרה הביתה ממפגש ההפקה של צוות 'מידברן'. באדיבות המשפחה
התכתבות אחרונה של חגית רפאלי מישקין, אם לשלושה מהוד השרון - היחידה שלא חזרה הביתה ממפגש ההפקה של צוות 'מידברן'/באדיבות המשפחה
חגית רפאלי מישקין, אם לשלושה מהוד השרון - היחידה שלא חזרה הביתה ממפגש ההפקה של צוות 'מידברן'. באדיבות המשפחה
חגית רפאלי מישקין, אם לשלושה מהוד השרון - היחידה שלא חזרה הביתה ממפגש ההפקה של צוות 'מידברן'/באדיבות המשפחה

נועה בתה מספרת לוואלה! על רגעי האימה: "כבר בשישי היא הגיעה לחוות טל אור עם ההפקה של פסטיבל המדברן שאמור להיות בשבוע הבא. דרך גולן טלקום הגענו למיקום שלה, שזה אזור תקומה ליד נתיבות. כל המידע שיש לנו זה המידע שהשגנו בעצמנו דרך חברים. ברשות לאיתור החטופים לא יודעים להגיד לנו עליה כלום, לא אם היא חטופה, לא בין החיים או משהו אחר".

ממשיכה נועה, "אנחנו כבר שבוע בין שמים לארץ, זה סיוט שאי אפשר לתאר אותו. אנחנו כל המשפחה לא יודעים על מה לחשוב. האפשרויות שקיימות הן נוראיות, אני שומעת שיש כאלה שמקווים שהקרובים שלהם מתים, אני יודעת שזה קשה אבל אני לא יכולה לקוות שהיא מתה. בפעם האחרונה שראיתי אותה אני אישית נפרדתי ממנה לפני כי אני מתחילה מכינה, לא האמנתי שזו תהיה פרידה לכל החיים", אומרת בדמעות נועה.

אמא שלי היא המודל לחיקוי שלי, היא מנהלת תכנית לשילוב מורים אתיופים במערכת החינוך. היא אדם נתן ומעניק, כואב לי לחשוב איך היא סיימה את החיים שלה ככה. אם מישהו היה במסלול שלה או ראה אותה בדרך - שייצור איתנו קשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully