וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפוסטים המסיתים: נציבות שירות המדינה תפתח בחקירה ראש הלשכה של שרה נתניהו

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 17:47

האחראי על המשמעת בנציבות שירות המדינה פנה למנכ"ל משרד ראש הממשלה בדרישה להשעות את ציפורה נבון, ראש הלשכה של רעיית ראש הממשלה. זאת, לאחר שורה של פוסטים מסיתים נגד אנשי מחאה, התקשורת פרקליטות המדינה ועוד, אותם כינתה "בוגדים", "חלאות" ו"גיס חמישי"

בווידאו:הגעת שרה נתניהו וליאת בן ארי, היום השני לעדות ארנון מילצ'ן במשפט תיק 1000, בימ"ש מחוזי ירושלים, 26 ביוני 2023/מערכת וואלה!

נציבות שירות המדינה, הודיעה היום (ראשון) כי תפתח בחקירה נגד ראש הלשכה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, ציפורה נבון. זאת לאחר שנבון, שבאופן רשמי מוגדרת כרכזת לשכה בכירה במעון ראש הממשלה ונחשבת ליד ימינה של שרה נתניהו, פירסמה בימים האחרונים פוסטים שונים בפייסבוק עם קללות והתבטאויות מסיתות ופוגעניות נגד אנשי המחאה, התקשורת, פרקליטות המדינה ועוד, אותם כינתה, בין השאר, "בוגדים", "חלאות", "גיס חמישי" ועוד.

בתוך כך, בנציבות פנו למנכ"ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי, בדרישה להשעותה באופן מיידי.

כך למשל, בעיצומה של המלחמה, נבון כתבה: "עוד לא סיימנו לקבור את מתינו, אנחנו רק בתחילתה של מלחמה, והבוגדים משמאל ממשיכים בהסתה". בנוסף, פרסמה פוסט עם תמונותיהם של שישה עיתונאים - אמנון אברמוביץ, יואב לימור, רביב דרוקר, בן כספית, ספי עובדיה ואטילה שומפלבי אליו צירפה כיתוב: "די להסתה ולפילוג, די! לא רחוק היום שכל הקושרים להפיכה השלטונות יעמדו לדין. די לאנרכיה של השמאל".

ציפי נבון היועצת האישית של שרה נתניהו. עמוד הפייסבוק של ציפי נבון, אתר רשמי
ציפי נבון היועצת האישית של שרה נתניהו/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של ציפי נבון
ראש הממשלה בנימין נתניהוו ורעייתו שרה, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' , השקת הרכבת הקלה, 17 באוגוסט 2023. ראובן קסטרו
דורשים להשעות את ראש הלשכה של שרה נתניהו/ראובן קסטרו
פוסט של מנהלת לשכת שרה נתניהו ציפי נבון. צילום מסך, צילום מסך
פוסט של ראש הלשכה של שרה נתניהו, ציפורה נבון/צילום מסך, צילום מסך

בנציבות שירות המדינה טוענים כי מדובר בעבירת משמעת והפרה של חוק שירות המדינה שקובע כי על עובדי המדינה להתנהג באופן הולם לתפקידם ולא לפגוע בתדמיתו או בשמו הטוב של שירות המדינה. כמו כן, בנציבות דורשים שמנהל משרד ראש הממשלה יערוך שימוע מידי לנבון ויוציא אותה להשעיה דחופה.

במכתב ששיגר אתמול האחראי על המשמעת בנציבות שירות המדינה גיא דוד למנכ"ל משרד ראש הממשלה הוא כתב כי "התבטאויות אלו הינן התבטאויות חמורות ופוגעניות אשר אינן הולמות עובדת מדינה, במיוחד כאשר מדובר בעובדת משרד ראש הממשלה ועל אחת כמה וכמה בעובדת מעון ראש הממשלה. חומרה יתירה יש לראות בפרסומים פוגעניים ומפלגים אלו כאשר הם בתקופת מלחמה, כשעם ישראל מתאחד למאבק באויב המר ואזרחי ישראלנרתמים לסייע למאמץ המלחמה, לחיילים, לתושבים שניצלו מהתופת ואיבדו את כל רכושם, בכל דרך אפשרית".

פוסט של מנהלת לשכת שרה נתניהו ציפורה (ציפי) נבון. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"די לאנרכיה של השמאל", פוסט נוסף שהעלתה מנהלת הלשכה, ציפורה נבון./תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

עוד נכתב כי "יתכן וניתן היה לראות בדברים אי הבנה או קלות דעת, אילו היה זה האירוע הראשון מסוג זה מצד העובדת", אך לדבריו, נבון כבר עברה שיחת בירור והבהרה בעבר בנוגע לפרסומים שונים שלה בפייסבוק, ואף ננזפה בגינן והורשעה בעבירת משמעת של נציבות שירת המדינה. "כעת, לא ניתן עוד לראות במעשיה של העובדת משום "קלות דעת" ואין היא יכולה לטעון שלא הבינה את חומרת מעשיה, לאחר שהדברים הובהרו לה על ידי בית הדין. כמו כן, ברור שהעובדת לא עמדה בהתחייבותה בפני בית הדין שהדברים לא יישנו". המכתב פורסם לראשונה בחדשות 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully