וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוריה נרצחה במסיבה בדרום: "חבל הטבור שחיבר בינינו נחתך"

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 21:55

חני ריקרדו הייתה אמורה לעבור לדירה ששכרה ובתה אוריה תכננה להגיע לבקר אותה. השתיים תכננו לטייל ביחד בקריביים, אך התוכניות נגוזו כשאוריה וחבריה שרון ושחר נרצחו במסיבה בדרום. אתמול הגיעה הבשורה הקשה על מותה. "היא הספיקה לכתוב לי שהיא אוהבת אותי"

"אמא אני אוהבת אותך מאוד". אלו המילים האחרונות שכתבה אוריה ליטמן ריקרדו לאמה חני. ככל הנראה זמן קצר אחר כך נרצחה. "אוריה, כשמה, הפיצה אור. היא הייתה אור אלוהים הקטן שלי. מקור הכוח שלי", אמרה האם חני.

אוריה ריקרדו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אוריה ריקרדו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אוריה, בת 26, נסעה בערב יום שישי למסיבה בדרום עם חבריה, שרון ושחר. "היא הייתה ילדת טבע. אהבה לרקוד. היא הייתה פצצת אנרגיה ומלאת שמחת חיים והיא שמחה לקראת המסיבה", אמרה האם. כשהחל הסיוט במסיבה יצאו השלושה בנסיעה בג'יפ שבו נהג שחר. שלושתם נרצחו בידי המחבלים.

הודעה אחרונה שכתבה אוריה ריקרדו לאמה. באדיבות המשפחה
ההודעה האחרונה שכתבה אוריה לאמה חני בבוקר שבת שעברה/באדיבות המשפחה

האם חני חיה בשנים האחרונות בארצות הברית ולומדת בניו-יורק. בימים אלו היא הייתה אמורה לעבור לדירה ששכרה ועל פי התוכניות, אוריה הייתה צריכה להגיע לבקר אותה שם. הייתה להם גם תוכנית לטייל ביחד לקריביים. "היא הייתה החברה הכי טובה שלי. אני מאחלת לכל אמא קשר כזה עם ילדיה. כשהיא הייתה ילדה, הייתי עומדת איתה מול המראה ואומרת לה להגיד: 'אני חכמה, אני מוכשרת ואני יכולה להשיג כל דבר'", היא מספרת. "בשנה האחרונה עברתי רגעי משבר ואוריה אמרה לי לעמוד מול המראה ולהגיד: 'אני חכמה, אני מוכשרת ואני יכולה להשיג כל דבר'. אני מרגישה שעכשיו חתכו את חבל הטבור שחיבר בינינו. היא הייתה משוש חיי".

אוריה ריקרדו. באדיבות המשפחה
אוריה ריקרדו/באדיבות המשפחה

כשחני הבינה שבתה נעדרת, היא עלתה על מטוס ונחתה בישראל ביום שני כשהיא מקווה שיקרה נס ויודיעו שאוריה בין החיים, אבל הנס לא קרה ואתמול הגיעה הבשורה הקשה על מותה. אוריה תובא היום למנוחות בשעה 17:00 בבית העלמין בקיסריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully