וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע חרבות ברזל: תנו לבנימין נתניהו שקט והגנה. ניפגש אחר כך

ממי פאר

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 9:01

העם שלנו מצוי באחת משעותיו הקשות אך גם באחת משעותיו היפות. זה לא הזמן להחליש את האיש שחיינו נתונים בידיו

בווידאו: לוחמי סנפיר בסיכול מחבלים מהים/צילום: דובר צה"ל

הדם רותח, אך זה לא הזמן לדרוש מנתניהו להתפטר. אתם רוצים את יריב לוין כמחליפו?? מניח שלא.

יש המון מה להטיח בו. לא עכשיו. גם דברים שאמרו אחרים, מבחינתי אלו דברי נתניהו (למשל, "נרד מהארץ ושהמדינה תישרף" של שרה נתניהו, "לכו לעזאזל, נסתדר בלעדיכם" של שלמה קרעי על הטייסים).

אריק שרון ונפתלי בנט כראשי הממשלה היו "שוברים" לחלקם את השיניים בשל הפסולת שיצאה מפיהם.

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט התגייס ללחימה . 7 באוקטובר 2023. מתוך עמוד הטוויטר של יובב צור, אתר רשמי
מגן בחירוף נפש על המדינה. בנט/אתר רשמי, מתוך עמוד הטוויטר של יובב צור

כמי שגדל בבית ליכודי ועד לפני כארבע שנים אף התראיין ופרסם מאמרים בעד נתניהו, התפכחתי, ואני מחזיק בעמדותיו של אביגדור ליברמן (לפי סקרים, יותר מ-70% מאזרחי המדינה מסכימים עם ליברמן ותמוה שרק 5% הצביעו עבורו. מזה שנים אין שמאל וימין אידיאולוגי בישראל וזו המצאה מתוחכמת של ביבי שנועדה לבסס שקר שימין זה חזק, גבר גבר, ושמאל זה חלש, נמושה.

שמעון שבס חברי המפא"יניק השמאלן מימי רבין, ואני הליכודניק הימני מימי בגין חושבים כבר 3 שנים בדיוק אותו הדבר בכל הקשור לימין או שמאל. אפילו בליאור שליין אני מקפיד לצפות. בנט, ראש הממשלה הכי טוב שהיה כאן בעשור האחרון, שהחזיר יחד עם שר האוצר המצוין ליברמן ועם לפיד והשאר את השפיות, רץ בחולצת טריקו מנקודה לנקודה ומגן בחירוף נפש על המדינה, היה בעיני קצת ימני מדי וכיום אני מסכים איתו.

היום עת מלחמה. עלינו לתת הגנה ובעיקר שקט נפשי לנתניהו. חיינו נתונים בידיו. החלטותיו יקבעו את גורלינו ואת המשך חיינו כאן. כרגע לא משנה אם יוכח שהוא דואג בעיקר לעצמו ולמשפטו. זה לא הזמן להחליש אותו ולערער את שיקול דעתו.

למזלנו, יושבים לידו שר הביטחון יואב גלנט, אלוף, מפקד הירואי ולוחם אמיץ, ושני רמטכ"לים לשעבר. כל דאגתם נתונה לבטחון ישראל, נטו. למזלנו יש לנו צה"ל, משטרה, מד"א, זק"א, תעשיות בטחוניות ועוד, ויש כוחות ביטחון מופלאים שעוד יתחקרו את המחדל. לא עכשיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בנימין נתניהו בסיור בעוטף עזה. באדיבות עלה לשרת /לע"מ. מעריב
התחשבנות אחר כך. נתניהו בעוטף/מעריב

אבקש מהיקרים הקוראים עתה, רגע אחרי האסון הגדול והמחריד ביותר שקרה למדינה מאז השואה הארורה, להעיף עכשיו את נתניהו ולהעניש אותו על מה שקרה כאן בגלל המהפיכה המשטרית שלו ושל יריב לוין ורוטמן, ועל כך שגפני, גולדקנופף ודרעי שדדו וגנבו באופן חוקי את הקופה הציבורית, את הכסף שלנו, כדי לאמלל את הציבור החרדי ולהעמיק את הבורות והעוני שלו ואת תלותו בהם, ששווה פתקים בקלפי (שיחזירו מיד את כל הכסף לטובת כוחות הביטחון וההצלה, מערכת הבריאות ומערכות הרווחה, ויזכרו שחזירות זה לא כשר). חכו, נתחשבן אחרי.

העם שלנו מצוי באחת משעותיו הקשות אך גם באחת משעותיו היפות. אחדות, רוח קרב, התנדבות וגבורה המהולות בעצב כבד על אסון ה-7/10/2023. רצח 1,400 ישראלים, גדול יחסית פי 15 מאסון התאומים בארה"ב, ושקול לכ-46 אלף אמריקנים הרוגים ביום אחד בארצות הברית, חלילה.

עכשיו, תנו לנתניהו את השקט לנצח. לקחים והתחשבנות? בשש אחרי המלחמה.

seperator

הכותב הינו יועץ אסטרטגי תקשורתי במשרד פאר לוין תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully