וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נפרדו לרגע": שתי חברות הילדות שנרצחו במסיבת הטבע - ויובאו יחדיו למנוחות

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 7:56

לין דפני וזיו פרנקל ייטמנו יחדיו בקיבוץ עין המפרץ בשל הקשר ההדוק שהיה בין השתיים. "הן פשוט היו הבחורות הכי שמחות, מאירות וחברותיות. כל אדם התמגנט אליהן", העידה חברתן ללימודים. בבוקר הטבח, זיו שלחה הודעת וואטסאפ אחרונה לאימה: "אני בפיגוע, אוהבת אתכם"

בוידאו: תיעוד הסטורי האחרון שהעלה אילן משה יעקב ממסיבת הנובה/שימוש לפי חוק 27א'

הלווייתן הכפולה של לין דפני וזיו פרנקל, צעירות בנות 22 שנרצחו כשבילו יחד במסיבת הטבע ברעים, תיערך היום (ראשון) בקיבוץ עין המפרץ. זיו, תושבת קרית מוצקין, תיטמן באדמת עין המפרץ לצד חברתה הטובה לין, בת הקיבוץ, כמחווה לקשר ההדוק שהיה בין השתיים. "גם במותן הן לא נפרדות", סיפרו חברי המשק בקיבוץ.

"הן היו החברות הטובות ביותר של ילדיי התאומים, אור ופז", סיפר היום ראש המועצה האזורית מטה אשר, משה דוידוביץ', אודות השתיים, שנחשבו לנעדרות עד אמש - כשהבשורה המרה הגיעה במהלך סוף השבוע לפתח בית הוריהן. "ילדיי שבורים רצוצים, זה לא נתפס. אני מרכין ראש ומחבק את משפחת דפני ופרנקל היקרות", ספד דוידוביץ'.

לין דפני וזיו פרנקל בנות ה-22 נרצחו בטבח במסיבת הטבע ברעים - ויובאו יחד למנוחות. 15 באוקטובר 2023. יואב איתיאל
לין דפני וזיו פרנקל/יואב איתיאל
לין דפני וזיו פרנקל בנות ה-22 נרצחו בטבח במסיבת הטבע ברעים - ויובאו יחד למנוחות. 15 באוקטובר 2023. יואב איתיאל
לין דפני וזיו פרנקל בנות ה-22 נרצחו בטבח במסיבת הטבע ברעים - ויובאו יחד למנוחות. 15 באוקטובר 2023/יואב איתיאל

השתיים הכירו בכיתה א' של בית הספר "גוונים" שבקיבוץ, ועד יומן האחרון היו "החברות הכי טובות שיש בעולם", כפי שמעידים חבריהן המבכים את מותן. "הן היו שתיים כאלה שלא נפרדות לרגע, יחד הן טיילו בדרום אמריקה, יחד ועם החברים הן נסעו לטיול למסיבת הנובה", מספרת חברתן פז דוידוביץ', "הן אהבו את החיים, לטייל בעולם, להנות במסיבות, לעשות אטרקציות ואקסטרים כמו בנג'י והכל יחד. היה להן קעקוע זהה שעשו יחד בטיול, שאומר באנגלית 'למה לא'. הן פשוט היו הבחורות הכי שמחות, מאירות וחברותיות. כל אדם התמגנט אליהן".

השתיים מצטרפות לחלל צה"ל עידן רז, בן הקיבוץ שנרצח עם תחילת המלחמה בטבח חמאס בשבת, ונקבר בבית העלמין של עין המפרץ מוקדם יותר השבוע. שלושה בשבוע אחד, לאחר 46 שנה בהן לא נקבר בקיבוץ חלל צה"ל או נפגע פעולות איבה. בשבוע אחד עלה מספרם משמונה לאחד עשר.

לין דפני וזיו פרנקל שנרצחו יחד במסיבת הטבע, הקעקוע שעשו יחד.. באדיבות המשפחה
הקעקוע שעשו החברות יחד/באדיבות המשפחה

"לינוש שלנו האהובה, המתוקה והטהורה, שרק רצתה לטרוף את החיים נרצחה באכזריות", כתב יוגב, אביה של לין, בפייסבוק, על ההמתנה הכואבת שהסתיימה בשבר גדול. "שבוע ישבנו במרפסת, ממתינים לראות אותך מגיעה מהחניה בהליכה המהירה שלך". בהודעה, הוא הודה "לכל אלה שעטפו אותנו בימים מורטי העצבים של ההמתנה. חיבקו, הרעיפו חום, אהבה, אוכל, ונתינה אינסופית".

השתיים בילו במסיבת הטבע נובה שברעים, שהסתיים בטבח האכזרי. בשבת בבוקר עוד הספיקה זיו לדווח להוריה על מה שקרה, ובאחת מהתמונות שהגיעו משם, ופורסמו בניסיון לאתרה, היא נראית מסתתרת מתחת לשולחן. זמן קצר לאחר מכן, הסוללה בטלפון שלה כבר נגמרה. ב-09:04, זיו שלחה מהטלפון של לין הודעת וואטסאפ לאימה: "אמא אני בפיגוע אני אוהבת אתכם", ומאז נותק הקשר עם השתיים. "אנחנו יודעים מהתמונה ששלחו שגם ברגעים האחרונים שלהן הן היו יחד. לאחר מכן הן ברחו משם, ולדעתנו הן היו יחד עד הסוף".

נכון לשעה זו, טרם פורסמו שעות ההלוויות.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully