וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר איים לפטר את עובדו: "אם הוא הולך למילואים - הוא מסיים את תפקידו"

עודכן לאחרונה: 14.10.2023 / 20:37

א' הוקפץ בצו 8, אך נדרש לשוב לעיריית אריאל. בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! אמר ראש העיר אלי שבירו למג"ד של א' כי הוא יפוטר אם לא ישוב. גם קצין בכיר באוגדת איו"ש השמיע איום דומה. עיריית אריאל: "ראש העיר קיבל את אישור הצבא".

בווידאו: הקלטה: ראש העיר אריאל אלי שבירו: אם הבכיר יעזוב למילואים - הוא יפוטר/מערכת וואלה!

כמו מאות אלפי חיילי מילואים, גם א', בכיר בעיריית אריאל המשמש בתפקיד ביטחוני, הוקפץ בתחילת השבוע בצו 8 לשירותו כקצין ביחידתו המוצבת בדרום במסגרת המלחמה בעזה. א' ארז את הציוד האישי וירד לדרום. אלא שאז קיבל שיחת טלפון מראש העיר אריאל אלי שבירו ובה הובהר לו כי עליו לחזור בחזרה לעיר ולהמשיך בתפקידו.

מפקד הגדוד של א' צלצל לראש העיר שבירו כדי לנסות לשכנע אותו לשחרר אותו. בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! נשמע שבירו מבהיר כי אין לו שום כוונה לשחרר אותו ומאיים בפיטוריו של א'. "אם הוא הולך אלייך, הוא מסיים את תפקידו אצלי בעיר", אמר שבירו למג"ד.

אלי שבירו ראש העיר אריאל. צילום אייל מס, אתר רשמי
ראש העיר אריאל אלי שבירו/אתר רשמי, צילום אייל מס

המג"ד: "הוא הגיע אליכם. הוא ייצב לכם שם את המצב".

ראש העיר אלי שבירו: "לא לא. הוא לא חוזר".

המג"ד: "אתה לא יכול להגיד לו שהוא לא חוזר".

שבירו: "שיעמידו אותי לדין".

המג"ד: "הפקודות של הצבא. הוא מגויס לצו 8".

שבירו: "הוא לא חוזר!!!".

המג"ד: "אני אומר לך כזה דבר".

שבירו: "תודה רבה"

המג"ד: "אני אומר לך משהו מבחינתו. עליי פוקדים ואני פוקד עליו".

שבירו: "אם הוא הולך אלייך, הוא מסיים את תפקידו אצלי בעיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מחבל מהפיגוע באריאל נוטרל 15 בנובמבר 2022. TPS
זירת פיגוע סמוך לאריאל בשנה שעברה/TPS

אך מסכת האיומים לא הסתיימה כאן. בהמשך התקשר גם קצין בכיר באוגדת איו"ש לא' ואיים עליו כי אם לא יחזור לעירייה, הוא יידאג שהוא יפוטר מתפקידו. א' ההמון נאלץ לנטוש את היחידה שבה משרת וחזר לאריאל.

יש להבהיר כי על אף תפקידו, הוא המשיך גם כקצין ביחידה המילואים שבה הוא משרת כאשר בצה"ל לא פעלו לשנות את סטטוס מעמדו בצה"ל ולעדכן את הצבתו באוגדת איו"ש. כעת, שבוע לאחר פרוץ המלחמה, א' מוגדר מבחינה טכנית כעריק משירות מילואים ואף עלול לעמוד לדין צבאי.

בעיריית אריאל לא התייחסו לעובדה שראש העיר אלי שבירו איים בפיטורים נגד א' וזו התגובה כלשונה: "עיריית אריאל פועלת בעת זו במתכונת חירום כמו כלל הרשויות בארץ. בעת חירום, א' אחראי להפעלת כלל המכלולים האמונים על תפקודה של הרשות ושמירה על ביטחון תושביה. על פי חוק, א' מוגדר כעובד חיוני ומרותק משקית ועל כן ראש העיר קיבל את אישור הצבא שהנחה להחזיר את א' לתפקידו ברשות".

מדובר צה''ל נמסר בתגובה: "לאור הערכת מצב, הוחלט על השארת א' בתפקידו. אבטחת העיר אריאל, כמו שאר הישובים ביהודה ושומרון הינה מאמץ מרכזי בפיקוד המרכז במיוחד בעת הזו ולכן ישנה חשיבות גבוהה לעבודתם". בצה"ל הכחישו כי מוכרת להם אמירהה של גורם צבאי שאיים מפורשות בפיטוריו של א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully