וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה הכלבה הצליחה להימלט ולשרוד פציעה. היום התאחדה עם הבעלים שלה

עודכן לאחרונה: 14.10.2023 / 16:27

כשחדרו מחבלי חמאס לקיבוץ חולית הם השתלטו על כמה בתים של חברי הקיבוץ. באחת הדירות שהו תהילה קטאבי ולוקה, הכלבה שלה ושל בן זוגה אהוביה. תהילה נרצחה, אהוביה ניצל כי לא היה בבית - ולוקה הצליחה להימלט ולשרוד. היום היא התאחדה עם הבעלים שלה

בווידאו: צה"ל ושב"כ חיסלו מפקד כוח בנח'בה שהוביל את מתקפת הטרור של ארגון חמאס ביישובי עוטף עזה/צילום: דובר צה"ל

כשחדרו מחבלי חמאס לקיבוץ חולית הם השתלטו על כמה בתים של חברי הקיבוץ. באחת הדירות שהו תהילה קטאבי ולוקה, הכלבה שלה ושל בן זוגה אהוביה. לוקה היא כלבת בוקסה בת שבע שנים שהצליחה לברוח מהדירה לאחר שהמחבלים רצחו את תהילה. חיים כצמן הגיע למקום כדי לוודא שתהילה בסדר, אסף את לוקה ונכנס לדירה סמוכה שבה גרה אביטל אלדג'ם. הם נכנסו לממ"ד והתחבאו שם בתוך ארון. המחבלים פרצו לתוך הממ"ד והשליכו רימון רסס. חיים גונן בגופו על אביטל ונהרג. הרסיסים שחטף חיים כנראה גם מנעו מלוקה מלהיפגע באופן משמעותי.

הכלבה לוקה, נפצעה במתקפת מחבלי חמאס בקיבוץ חולית. באדיבות המשפחה
לוקה ואהוביה/באדיבות המשפחה

בשלב זה נלקחה אביטל על ידי מחבלי חמאס, שגם הניחו בידיה שני ילדים של חברתה. מאוחר יותר השלושה שוחררו ונשלחו בחזרה לקיבוץ.

לפני יומיים מצאו חיילים את לוקה יושבת במכונית של תהילה ואהוביה, ממתינה לשובם. גופה היה מכוסה בעשרות קרציות והיא איבדה ממשקלה. לפי ההערכות, היא התחבאה כמה ימים במקום מסתור שממנו יצאה רק אחרי שהקיבוץ שוחרר ולאחר מכן הלכה למכונית של בעליה. לוקה הועברה לתחנת מיון וטרינרי בבית קמה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הכלבה לוקה, נפצעה במתקפת מחבלי חמאס בקיבוץ חולית ונמצאה באחת המכוניות בקיבוץ. באדיבות המשפחה
לוקה מחכה לבעליה במכוניתם/באדיבות המשפחה

במרכז המיון בבית קמה נסרק השבב של לוקה. הבעלים שלה, שהיה בטוח שהיא מתה, עודכן בבשורות המרגשות. ד"ר אמיר שיפמן, וטרינר שהתנדב לטפל בחיות שנפצעו, סיפר לוואלה! כי לוקה נפצעה ממספר רסיסים, ביניהם רסיס שחדר לדופן בית החזה שלה, אבל למרבה המזל לא פגע באיברים פנימיים. יחד עם בנו, אור שיפמן, סטודנט לרפואה וטרינרית, הם ניתחו את לוקה. "היא נותחה והתאוששה. היא כלבה גיבורה וחזקה. היא תצא מזה", אמר.

ד"ר אמיר שיפמן ובנו אור מנתחים את לוקה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ד"ר אמיר שיפמן ובנו אור מנתחים את לוקה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הרסיס בבית החזה של לוקה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הרסיס בבית החזה של לוקה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

היום אספה אותה נוי אזולאי מהמרפאה של שיפמן והביאה אותה לבעליה שנמצא כעת בירושלים. "לוקה בכתה. היא עוד לא מבינה מה קורה לה", אמרה אזולאי. "המפגש הזה היה נקודת אור בתוך האפלה הגדולה של השבוע האחרון", הוסיפה.

אנשי קשר לחירום בנושא בעלי חיים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אנשי קשר לחירום בנושא בעלי חיים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לצד האסון ההומניטרי שפקד את ישובי עוטף עזה, נפגעו גם חיות המחמד של הקורבנות והניצולים. בימים האחרונים ארגון הרופאים הווטרינרים בשילוב מספר רופאים מתנדבים הקים חמ"ל ווטרינרי שמטרתו לסייע לבעלי החיים מאזור עוטף עזה. המתנדבים שעוברים בין הישובים מאכילים את החיות שנשארו מאחור ואוספים אותן. חלק מבעלי החיים נפצעו ומועברים לצורך קבלת טיפול רפואי ראשוני במרכז מיון בבית קמה ומועברים להמשך טיפול במרפאות של וטרינרים מתנדבים. בעלי חיים שלא נפצעו מועברים לבעליהם שנמצאים בישובים אליהם התפנו או שמועברים למשפחות אומנה במקרים בהם הבעלים נפצעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully