וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחמה פסיכולוגית: חמאס פרסם תיעוד של ילדים ישראלים שנפלו בשבי

עודכן לאחרונה: 13.10.2023 / 20:27

מנענעים עריסת תינוק לקול בכי בלתי פוסק, מרימים את הילדים - ומחייכים: בניסיון לשקם את תדמיתו, חמאס פרסם באופן חריג סרטון שככל הנראה צולם בבוקר הפשיטה של יישובי עוטף עזה, ומציג את היחס ה"הומני" שקיבלו

בווידאו: חמאס מפרסם סירטון של ילדים ישראלים חטופים/לפי חוק 27א לזכויות יוצרים

חמאס פרסם היום (שישי) סרטון שבו מוצגים ילדים ישראלים שנפלו בשבי ביום שבת בבוקר בקיבוץ חולית.
בסרטון נראים מחבלי חמאס מנענעים עריסה של תינוק, לקול בכי בלתי פוסק. המחבלים נראים יישובים נינוחים בבית בקיבוץ, ומרימים את הילדים. לא ברור מה עלה בגורלם של אותם ילדים.

הסרטון צולם ככל הנראה בשבת בבוקר בזמן שהמחבלים פשטו על הבתים בקיבוץ, לפני שהגיעו כוחות הביטחון שאחרי שעות של לחימה "טיהרו" את המקום.

מדובר בניסיון נוסף של חמאס לשנות מעט את יחסי הכוחות במאבק התדמיתי והתודעתי. על רקע תיעודי הזוועה מיישובי העוטף, דעת הקהל העולמית הופנתה נגד חמאס, ונראה שראשי הארגון מנסים למזער נזקים. מוקדם יותר היום טען דובר חמאס שתכנית המבצע של הארגון לא כללה פגיעה וחטיפה של אזרחים, והטיל את האחריות על אזרחים עזתים שחדרו אף הם ליישובים במהלך השעות הארוכות בהם לא היו בשליטת ישראל.

חמאס מפרסם סירטון של ילדים ישראלים חטופים. חמאס, מערכת וואלה
הלחימה נמשכת - גם בפן התודעתי. מחבלי חמאס מחזיקים ילדים שנפלו בשבי/מערכת וואלה, חמאס

יותר מ-1,300 בני אדם נרצחו ו-3,000 נפצעו במתקפת הפתע של החמאס ביום שבת האחרון. מאות מחבלים חדרו מהרצועה לשטח ישראל במתקפה משולבת וטבחו באזרחים וחיילים בשורה ארוכה של יישובים ובסיסים בדרום הארץ, ובכמה מקומות נחשפו מעשי זוועה ואלימות מזעזעת כלפי הקורבנות. בין היתר, המחבלים רצחו מעל 250 בליינים בפסטיבל מוזיקה שנערך ברעים, הציתו בתים בכמה קיבוצים בעוטף עזה על יושביהם, והוציאו להורג אנשים מבוגרים, נשים וילדים. ארגוני חמאס והג'יהאד האיסלאמי הכריזו כי בידיהם כ-130 שבויים. בנוסף, נורו אלפי רקטות בימים האחרונים לעבר ישראל. בתגובה, צה"ל פתח במבצע "חרבות ברזל", שכלל תקיפות נרחבות ברצועת עזה. אספקת החשמל והמים לרצועת עזה נותקה ובתוך ימים ספורים מלאי הדלק בעזה צפוי לאזול.

  • עוד באותו נושא:
  • חמאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully