וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי-לי עטרי שאיבדה את בעלה בכפר עזה, התאחדה עם בקלי הכלב

13.10.2023 / 17:30

שישה ימים אחרי מתקפת המחבלים על כפר עזה בה נרצח יהב וינר ז"ל, כלב המשפחה אותר בריא ושלם על ידי פעיל בעלי החיים בן עוזרי, והועבר לעטרי ולבתה הפעוטה

בווידאו: לראשונה מפרוץ המלחמה: הזמרת שי לי עטרי מתאחדת עם הכלב של המשפחה/מערכת וואלה!

הזמרת שי-לי עטרי, שבעלה יהב וינר ז"ל נרצח בכפר עזה, התאחדה עם עוד ילד במשפחתם: בקלי הכלב. פעיל בעלי החיים בן עוזרי עזר למצוא ולחלץ את הכלב, ואיחד בינו לבין שי לי ושייה התינוקת בת החודש שישה ימים אחרי מתקפת המחבלים על ביתם בקיבוץ.

ביום שבת יהב וינר, אשתו שי-לי עטרי ובתם שייה היו חלק ממאות הישראלים שנאלצו להגן על עצמם ועל משפחתם מפני חדירת המחבלים לביתם. וינר נאבק בהם בעודם מנסים לפרוץ לממ"ד בביתם שבכפר עזה, בו שהה יחד עם עטרי ובתם הפעוטה.

"לאחר מטח טילים על קיבוץ כפר עזה, חדרו עשרות מחבלים לקיבוץ והגיעו גם אליו", מסרו בני משפחתו של וינר ז"ל ביום שני. "יהב ואשתו שי-לי ובתם התינוקת בת החודש היו בממ"ד, בזמן שהמחבלים ניסו לחדור לממ"ד של הבית דרך החלון החיצוני. יהב פעל מתוך גבורה ומתוך אינסטיקנט לשמור על אשתו ובתו, והדף את חלון הממ"ד כדי למנוע מהמחבלים להיכנס, בזמן שאשתו שי-לי הגיבורה לקחה את התינוקת ורצה ריצת אמוק למצוא מחסה עבורה ועבור התינוקת בדירת מסתור אחרת בקיבוץ. לאחר ששי לי ברחה, ככל הנראה חדרו המחבלים לדירה ומאז נותק הקשר עם יהב ונעלמו עקבותיו".

יהב וינר, שחקן, בעלה של הזמרת שי-לי עטרי, נרצח במהלך חרבות ברזל. באדיבות המשפחה
וינר ז"ל עם הכלב בקלי/באדיבות המשפחה

כידוע, שלשום אותרה גופתו של וינר ז"ל. אשתו קיוותה לשאוב זרע מגופת בעלה בהליך בזק, אולם תוצאות הבדיקה הביולוגית גילו שהדבר בלתי אפשרי.

"איבדתי את היכולת לממש את צוואתו של יהב, רק כתוצאה משפע המחדלים של מדינת ישראל, שעדיין לא סיימנו לכמת אפילו", מסרה עטרי.

היא הוסיפה בכאב, "את החלום של יהב שלי, על משפחה גדולה, צוחקת וצוהלת, יחד, משחקים על מדשאות כפר עזה הקסום שלנו (שהיה וכבר לא עוד), לא אוכל כבר להגשים". היא טענה כי המדינה "הפקירה" את גופתו של יהב: "היינו צריכים לעבור שבעה מדורי גיהינום בשביל לגלות שלא הצלחנו. ישנם אינספור לקחים ללמוד ולקחת מזה, כי אנחנו (ומשפחות רבות אחרות) לא היינו צריכים לגלות שאין שום תשתית או בסיס תקין לסיוע מהמדינה, בלשון המעטה".

  • עוד באותו נושא:
  • כפר עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully