וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר ההגנה האמריקני: "זה לא הזמן לניטרליות. חייבים לבודד את חמאס"

13.10.2023 / 16:05

לויד אוסטין בהצהרה משותפת עם שר הביטחון בתום הפגישה ביניהם: "אני מכיר את דאעש היטב, חמאס יותר גרוע. אין לו מה להציע מלבד שנאה ומוות". גלנט הודיע: משלוח נוסף של ציוד יגיע מארצות הברית

בווידאו: שר ההגנה האמריקני: "חמאס אכזרי כמו דאעש, שומרים עליכם"/צילום: לע"מ

שר ההגנה של ארצות הברית לויד אוסטין אמר היום (שישי) כי החמאס גרועים מדעאש. "אני מכיר את דעאש היטב וזה גרוע ממה שראיתי איתם", טען בהצהרה משותפת עם שר הביטחון יואב גלנט לאחר הפגישה שהתקיימה בין השניים, במהלכה קיימו הערכת מצב.

"אני כאן אישית כדי להבהיר שתמיכת ארה"ב בישראל איתנה כברזל", אמר אוסטין. "זה לא הזמן לניטרליות. לעולם אין הצדקה לטרור וזה נכון במיוחד מול מתקפת החמאס. מי שרוצה שלום באזור חייב לגנות ולבודד את חמאס, שלא מדבר בשם העם הפלסטיני או השאיפות הלגיטימיות למדינה, שלום וביטחון לצד ישראל . האכזריות של חמאס מזכירה לי את דאעש. צמאי דם, פנאטים ומלאי שנאה וכמו דאעש לחמאס אין שום דבר מלהציע מלבד שנאה ומוות".

גלנט הודה לאוסטין על התמיכה. "אתה כאן מראה לנו מה זה להיות אח", אמר. "השר ואני קיימנו דיון במקום שבוא מתקבלות החלטות. תדרכתי אותו על החלטות אסטרטגיות, חלקנו את האופרציה והמבצעים שלנו. בכל מה שקשור לתמיכה ביטחונית, הבית הלבן והקונגרס מבטיחים את חופש הפעולה ומאשרים את היכולת שלנו. אני מודה לך אדוני בשם כולנו על עזרתכם לשמור על שיראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. המלחמה תיהיה ארוכה קשה ויהיו נפגעים אבל אנחנו ננצח".

שר הביטחון יואב גלנט ושר ההגנה האמריקני לויד אויסטין. 13 באוקטובר 2023. ללא, צילום מסך
לויד וגלנט, היום/צילום מסך, ללא

גלנט אמר כי בהמשך היום צפוי להגיע לישראל משלוח נוסף של ציוד הכרחי מארצות הברית. שר הביטחון הצהיר שוב: "נמוטט את שלטון החמאס" ואמר כי "המלחמה תהיה קשה - יהיו מחירים". אוסטין הבהיר: "נעמוד לצד ישראל במקביל לעמידתנו לצד אוקראינה, האכזריות של חמאס מזכירה לי את דאעש, העולם חזה ברוע קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully