וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מנהל בחצי משרה: הממשלה תאשר הקמת מינהלת לשיקום עוטף עזה

עודכן לאחרונה: 13.10.2023 / 12:33

הממשלה צפויה לאשר ביום ראשון הקמת מינהלת לאומית לשיקום עוטף עזה בראשות יו"ר הוועדה לאנרגיה אטומית משה אדרי. אלא שאדרי ימשיך בתפקידו ויעמוד בראש המינהלת במקביל. שר הפנים משה ארבל מתח ביקורת על אופן המינוי והקמת המינהלת: "אנחנו חותמת גומי?"

הכנסת אישרה את ממשלת החירום, נתניהו: "זו אחריות לאומית"/ערוץ הכנסת

הממשלה צפויה לאשר ביום ראשון הקרוב הקמת מינהלת לאומית לשיקום עוטף עזה שתוביל, תרכז, ותתכלל את תהליכי השיקום הנדרשים בעוטף עזה, בצמוד לראשי המועצות והנהגות הישובים והקיבוצים. המועמד בשלב זה לראשות המינהלת הוא יו"ר הוועדה לאנרגיה אטומית, תא"ל (במיל') משה אדרי. כלומר, לא ימונה למינהלת מנהל במשרה מלאה ואדרי ימלא במקביל את שני התפקידים.

בתים הרוסים, כפר עזה, 10 באוקטובר 2023. יותם רונן
בתים הרוסים, כפר עזה, 10 באוקטובר 2023/יותם רונן

לפי טיוטת הצעה ההחלטה שהופצה לשרים, המינהלת תעסוק בשיקום וחיזוק קהילות, תושבים ואוכלוסיות שנפגעו על כלל ההיבטים בנפשיים, החברתיים והחומריים, בינוי ושיקום פיזי של אזור עוטף עזה, שיקום הפעילות הכלכלית באזור וחיזוק תחושת הביטחון האישי והקהילתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
משה ארבל בהגשת הרשימות לבחירות לכנסת, 18 בספטמבר 2022. ראובן קסטרו
משה ארבל בהגשת הרשימות לבחירות לכנסת, 18 בספטמבר 2022/ראובן קסטרו

שר הפנים משה ארבל מתח ביקורת בקבוצת הווטסאפ של הממשלה על אופן המינוי והקמת המינהלת ועל כך שנשלחה הודעה לשרים רק אחרי שנודע על מינויו של אדרי."נראה לכם שהשרים והממשלה הם חותמת גומי? מה זו ההתנהלות המשונה הזו?". מזכיר הממשלה השיב שמדובר רק בטיוטה שהופצה "שאינה רלוונטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully