וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי בוצע לעבר תחנת משטרה בירושלים, שני שוטרים נפצעו, אחד מהם קשה מאוד

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 22:07

מחבל חמוש ברובה מסוג קרלו פתח באש לעבר שוטרים בכניסה לתחנת שלם. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום, וחסמו את כלל השערים בעיר העתיקה. עדי ראייה שהיו בזירה שמעו ירי כבד. מצבו של אחד מהפצועים קשה ומצב השני קל. המחבל נהרג מירי השוטרים

ירי כבד נשמע בירושלים. 12 באוקטובר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ירי בוצע הערב (חמישי) לעבר תחנת שלם שבמחוז ירושלים. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום, וחסמו את כלל השערים בעיר העתיקה. כמו כן מסוק של המשטרה השתתף בסריקות. מהמשטרה נמסר כי מחבל חמוש בנשק מסוג קרלו הגיע רגלית לפתח התחנה וביצע ירי לעבר שוטרים בכניסה אליה. לאחר הירי הוא ניסה להימלט מהמקום בריצה לעבר סולטן סולימאן. שוטרי המחוז חתרו למגע, ירו בו וניטרלו אותו. המחבל, בן 21 תושב בית חנינא נהרג מהירי. כעת עוסקים כוחות המשטרה בסריקות לשלילת חשד לסייענים.

שני שוטרים נפצעו מירי המחבל. מצב אחד מהם קשה מוגדר קשה מאוד, ומצבו של השני קל. תחנת שלם ממקומת מחוץ לעיר העתיקה, ברחוב המרכזי של מזרח ירושלים.

כוחות משטרה לאחר תקיפת המחבל בתחנת שלם בירושלים, 12 באוקטובר 2022. רויטרס
זירת הירי בירושלים, 12 באוקטובר 2023/רויטרס
מפקד מחוז ירושלים דורון תורג'מן, 10 ביוני, 2021. דוברות משטרת ישראל
"לא נאפשר להפרות סדר להתפתח". מפקד מחוז ירושלים/דוברות משטרת ישראל

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן הטיל את חקירת האירוע על היחידה המרכזית של אזור ירושלים. תורג'מן אמר בעקבות המקרה: "איחולי החלמה לשוטרים שנפצעו. מדובר באירוע פח"ע לעבר התחנה, והייתה פה תגובה נחושה מאוד תוך חתירה למגע ונטרול המחבל בזמן קצר. כל מחבל שפוגע בשוטרים או אזרחים צריך לסיים כך את חייו".


תורג'מן הוסיף: "כל מפגע שיגיע לירושלים יסיים כפי שסיים אותו מפגע. מדובר במפגע בודד. אנחנו נערכים לקראת תפילות יום השישי. לא ניתן להפרות סדר להתפתח. לא נאפשר סוכות אבלים ולא תמיכה והסתה לטרור".

החזית העממית וגדודי אבו עלי מוסטפא קיבלו אחריות על פיגוע הירי לעבר תחנת המשטרה בעיר העתיקה בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully