וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זורק כוס קפה ומקלל: מירי רגב הותקפה ביציאתה מביקור פצועים בשיבא

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 15:28

משפחות הפצועים מחו על ביקורה של השרה במקום. בתיעוד המקרה נראה אחד מהתוקפים צועק לעברה "יא בת זונה יא שרמוטה" ובהמשך זורק על הרכב שלה כוס קפה. מאבטחים ניסו להרחיקו מהמקום - תוך שרגב החלה בנסיעה. יותר מ-1,300 נרצחו ו-3,000 נפצעו מאז מתקפת הפתע של החמאס

בווידאו: משפחות פצועים מהדרום זעמו על ביקורה של מירי רגב בשיבא תל השומר/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שרת התחבורה מירי רגב הותקפה היום (חמישי) על ידי קרובים של משפחות פצועים ממבצע "חרבות ברזל" במרכז הרפואי שיבא תל השומר. בתיעוד המקרה נראה התוקף צועק לעבר השרה "יא בת זונה יא שרמוטה" ובהמשך זורק על הרכב שלה כוס קפה. מאבטחים שהיו באזור ניסו להרחיקו מהמכונית - תוך שרגב נסעה מהמקום.

המשפחות זעמו על ביקורה של השרה בבית החולים ומחו על כך ביציאתה מהמקום. 1,300 בני אדם נרצחו ו-3,000 נפצעו במתקפת הפתע של החמאס ביום שבת האחרון. מאות מחבלים חדרו מהרצועה לשטח ישראל וטבחו באזרחים וחיילים בדרום. מעשי הזוועה נחשפו ומהם עלה כי המחבלים ביתרו גופות, כרתו ראשים של ילדים ואנסו נערות.

משפחות פצועים מהדרום זעמו על ביקורה של מירי רגב בשיבא תל השומר
12.10.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
משפחות פצועים מהדרום זעמו על ביקורה של מירי רגב בשיבא תל השומר 12.10.23/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במקביל ללחימה בעזה מנהל צה"ל מבצע לאיסוף, זיהוי, הודעה וקבורה של האזרחים שנרצחו והלוחמים שנפלו במהלך יום שבת במתקפה של חמאס על יישובי הדרום. בעוד שמלאכת זיהוי החיילים כבר כמעט הסתיימה, עדיין קיים מספר גדול מאוד של גופות אזרחים שלא זוהו והסיבה לכך מורכבת.

"זה לא אירוע שהמדינה התמודדה איתו בעבר. זה לא אסון המסוקים. לא מלון פארק ולא אסון הכרמל", אומרים בצה"ל. במאמץ הזיהוי לוקחים חלק צוותים של משרד הבריאות, משרד הפנים, משרד ראש הממשלה, המשרד לביטחון לאומי, צה"ל ומשטרת ישראל. במקביל פועל חמ"ל מודיעין בראשות האלוף במיל' ניצן אלון וחמ"ל בראשות האלוף במיל' ליאור כרמלי שמנהלים רשימות מעקב אחרי הנעדרים, החללים והחטופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully