וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן משפחתה של גולדה מאיר נהרג בקרב עם מחבלים - לצד מפקדו בסיירת מטכ"ל

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 13:34

לוחם סיירת מטכ"ל סרן הדר קמה הובא אמש למנוחות בבית העלמין בית חרות. קמה הוא בן נינה של שיינה קורנגולד, אחותה הבכורה ו"המנטורית" של גולדה. הוא הותיר הורים, גילה ואייל, ושתי אחיות, שירה ועלמה. אמו: "ממשלת הביזיון לקחה פיסה ענקית מהנשמה שלנו"

בווידאו: צה"ל מכניס תקשורת זרה לתעד את האסון בכפר עזה/רויטרס

לוחם סיירת מטכ"ל סרן הדר קמה, תושב גבעת שפירא, הובא אמש (רביעי) למנוחות בבית העלמין בית חרות. קמה, 24 במותו, נהרג בקרב עם מחבלים בכפר עזה. הוא בן משפחתה של ראש הממשלה לשעבר גולדה מאיר: הוא בן נינה של שיינה קורנגולד, אחותה הבכורה ו"המנטורית" של גולדה. הוא הותיר הורים, גילה ואייל, ושתי אחיות, שירה ועלמה.

הדר קמה גדל בהרחבה של מושב גבעת שפירא, למד במכמורת, היה בוגר תנועת "חמש אצבעות" למנהיגות ומצוינות, המכשירה את בוגריה ליחידות מובחרות בצה"ל. הוא למד שנה במכינה בכפר הנשיא, התגייס לסיירת מטכ"ל, התקדם לפיקוד וקצונה וזו הייתה השנה האחרונה לשירותו. בבוקר שבת הוא היה בדירת החברים ליחידה בתל אביב כשהקפיצו אותו לאירוע המתגלגל בדרום. את הקרב הזה הוא לחם לצד מפקדו הנערץ רב-סרן עילי זיסר. שניהם חלקו את אותו תאריך יום הולדת - 11 ביולי - וכעת גם יום מותם זהה. הלוויתו של זיסר תתקיים היום אחר הצהרים בנהלל.

סרן הדר קמה, נפל במהלך חרבות ברזל. באדיבות המשפחה
הדר קמה/באדיבות המשפחה

"הוא היה קסם של ילד", סיפרה לוואלה! אמו גילה קמה, מנהלת בית הספר "דרך" על שם רונה רמון. "היה לו סוד, ועכשיו כולם יודעים שהסוד שלו היה נחישות והתמדה. הוא היה ביחידה שאהבה אותו והוא מאד אהב אותה. זו יחידה של מקצוענים לעילא ולעילא והמפקד שלו בחר לצאת איתו לקרב האחרון". ארבעה אנשי היחידה נהרגו בקרב, עוד ארבעה נפצעו. במשך יומיים משפחתו לא ידעה מה עלה בגורלו עד שהגיעה הבשורה הקשה מכל: "אנחנו בסיוט ודאי", כתבה אמו בפייסבוק עם קבלת הבשורה. "אני מרגישה צורך לצעוק את זה פה: ממשלת הפח והביזיון של מדינת ישראל אוקטובר 2023 לקחה את החיים שלו שהוא כל כך אהב ולקחה פיסה ענקית מהנשמה שלנו. רק עליהם אני כועסת. מאד כועסת".

בהספדה בהלוויה אמרה האם: "נפלת לצד מפקדך האהוב עילי זיסר שמעתה אתה חולק איתו לא רק את יום הולדתך אלא גם את יום מותך. נפלת כשאתה מציל אחרים, אזרחים, נשים וטף".

"איבדנו מנהיג עתידי", אמר לוואלה! המוזיקאי גידי מאיר, הנכד של גולדה מאיר ששהה בשבת בלונדון אך עלה על טיסה לישראל ברגע שנודע לו על מות הדר כי להשתתף בהלוויתו. "הוא היה כל כך מדהים בתרומתו לחברה". דודתו של הדר, ענת בכר קמה, הוסיפה: "הוא תמיד היה שועט קדימה. הוא היה אדם עם נשמה ורצון לעזור לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully