וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אוריאל בוסו מונה לשר הבריאות, משה ארבל ימשיך לכהן כשר הפנים

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 11:36

יו"ר ש"ס הודיע כי בוסו יכהן כשר הבריאות - וזאת לאור העומס הרב שהוטל על שר הפנים שמילא את שני התפקידים עד עתה. "החלטתי כעת באישור מועצת חכמי התורה כי לאור מצב החירום במדינה והאחריות הגדולה שיש למפלגת ש"ס בשני משרדים חשובים - בוסו ימונה לתפקיד", אמר דרעי

בווידאו: חבר כנסת משה ארבל מתנצל בפני בני גנץ/ערוץ הכנסת

יו"ר ש"ס אריה דרעי החליט היום (חמישי) למנות את ח"כ אריאל בוסו לתפקיד שר הבריאות. המינוי מגיע בהמשך לבקשתו של שר הפנים משה ארבל לפצל את התפקידים לאור העומס הרב שהוטל עליו כמחזיק בשני המשרדים. ארבל ימשיך לכהן כשר הפנים.

אחרי החלטתו של דרעי לוותר על מינויו מחדש לתפקיד שר בעקבות פסילתו בבג"ץ, דרעי מינה את משה ארבל לתפקיד שר הבריאות ותפקיד שר הפנים. ארבל ביקש תקופה ארוכה מדרעי להתמקד במשרד אחד - משרד הפנים אך דרעי התעלם מכך. כעת, בעקבות המלחמה, דרעי החליט למנות את בוסו ולאפשר לארבל שהודיע בעבר כי זאת הקדנציה האחרונה שלו - להתמקד בתפקידו כשר הפנים.

אוריאל בוסו. יונתן זינדל, פלאש 90
יכהן כשר הבריאות. בוסו/פלאש 90, יונתן זינדל

"נעתרתי לבקשתו של ידידי השר משה ארבל כי לאור העומס הרב המוטל על כתפיו ובייחוד שנכנס מלכתחילה לתפקידו באופן זמני כשר בשני משרדים וכן לאור המצב החירום במדינת ישראל - ח"כ אוריאל בוסו ימונה לתפקיד שר הבריאות והשר ארבל ימשיך בתפקידו כשר הפנים", אמר דרעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully