וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט הציג לשרי ההגנה של נאט"ו סרטון לא מצונזר של זוועות חמאס: "ראשים נערפו"

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 11:38

שר הביטחון הדגיש בפני הנוכחים את הטבח הנוראי שחוללו מחבלי חמאס במתקפת הפתע על ישראל. "ניצולי שואה נשרפו בעודם בחיים, ילדים נקשרו ונורו בראשם וראשיהם של חיילנו נערפו", אמר. "פסטיבל מוזיקה הפך למרחץ דמים חסר הבחנה - נגיע עד לאחרון מתכנני ומבצעי הטבח"

בווידאו: גלנט: "ספגנו מכה קשה אבל אנחנו מאוחדים וחזקים"/אליעד מלכה

שר הביטחון יואב גלנט אמר היום (חמישי) בכינוס שרי ההגנה של נאט"ו כי מדינת ישראל חזקה ומאוחדת - למרות שספגה מכה קשה. "ספגנו מכה קשה - אך אל תטעו: 2023 היא לא 1943, אנחנו אותם היהודים אך יש לנו יכולות שונות", טען. "אירועים כמו שראינו ביום שבת, לא קרו לעם היהודי מאז 1945. נערות נאנסו באלימות, ילדים נגררו לעזה בזמן שהם מדממים. פסטיבל מוזיקה הפך למרחץ דמים חסר הבחנה, עשרות נרצחו או נחטפו".

בסיום השיחה, גלנט הציג בפני הנוכחים סרטון לא מצונזר של זוועות הטבח, עריפת ראשי חיילים, שריפת אזרחים והתעללות בחטופים. "השבוע ביקרתי בקיבוץ בארי, שנבנה על ידי ניצולי שואה שעבדו את האדמה ובנו קהילה לתפארת", המשיך גלנט. "הלכתי מבית לבית, ראיתי את גופות החלוצים שלנו, ניצולי השואה, שנשרפו בעודם בחיים. ילדים נקשרו ונורו בראשם, ראשיהם של חיילינו נערפו".

שר הביטחון יואב גלנט  בכנס השנתי של המכון למדיניות נגד טרור (ICT) באוניברסיטת רייכמן. 11 בספטמבר 2023. ראובן קסטרו
שר הביטחון יואב גלנט בכנס השנתי של המכון למדיניות נגד טרור (ICT) באוניברסיטת רייכמן. 11 בספטמבר 2023/ראובן קסטרו

"בימים אלה חיל האוויר שלנו הורס את מפקדות החמאס, מפציץ את תשתיות הטרור ומשמיד את מפעלי הנשק", הדגיש גלנט. "זו מלחמה על עתידנו במזרח התיכון, אנחנו נשנה את המציאות הביטחונית והחמאס לא יהיה קיים. נגיע עד לאחרון מבצעי ומתכנני הטבח - כל אדם שעל ידיו יש את דם ילדינו. זו תהיה מלחמה קשה וארוכה, אך מדינת ישראל תנצח".

כמו כן גלנט הודה לשרי ההגנה והביע את הערכתו למזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין, על פעולותיו למען ביטחון ישראל.

ביום שבת האחרון חמאס פתח במתקפת פתע על ישראל, עם כניסתם של מאות מחבלים מרצועת עזה. יותר מ-1,200 בני אדם נרצחו ויותר מ-3,000 נפצעו. אתמול בשעות הערב, חיסלו כוחות צה"ל שלושה מחבלים שחדרו לישוב ניר עם. אספקת החשמל והמים לרצועת עזה נותקה ובתוך ימים ספורים מלאי הדלק בעזה צפוי לאזול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully