וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין הציוד של מחבלי חמאס: חיילים איתרו דגל דאעש בקיבוץ סופה

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 11:11

דגל של ארגון המדינה האסלאמית נמצא ביישוב, שבו התחולל קרב בין כיתת הכוננות לחוליית המחבלים. בימים האחרונים פעילי הסברה מישראל פתחו בקמפיין ברשתות החברתיות המשווה בין שני ארגוני הטרור, תחת התג #HamasIsIsis

בווידאו: הרמטכ"ל מדבר עם חיילי מילואים ואומר שצה"ל יתקוף בכל מקום שיש בו מנהיגי חמאס/צילום: רויטרס

לוחמים של סיירת הנח"ל איתרו בקיבוץ סופה דגל של ארגון המדינה האסלאמית (דאעש) - כך עדכן היום (חמישי) דובר צה"ל. בקיבוץ נערך קרב קשה בין המחבלים לכיתת הכוננות, שהצליחה להדוף אותם.

שר הביטחון יואב גלנט אמר היום בכינוס שרי ההגנה של נאט"ו כי בעוטף עזה "נערות נאנסו באלימות, ילדים נגררו לעזה בזמן שהם מדממים. פסטיבל מוזיקה הפך למרחץ דמים חסר הבחנה, עשרות נרצחו או נחטפו".

בסיום השיחה, גלנט הציג בפני הנוכחים סרטון לא מצונזר של זוועות הטבח, עריפת ראשי חיילים, שריפת אזרחים והתעללות בחטופים. "השבוע ביקרתי בקיבוץ בארי, שנבנה על ידי ניצולי שואה שעבדו את האדמה ובנו קהילה לתפארת", המשיך גלנט. "הלכתי מבית לבית, ראיתי את גופות החלוצים שלנו, ניצולי השואה, שנשרפו בעודם בחיים. ילדים נקשרו ונורו בראשם, ראשיהם של חיילינו נערפו".

אתמול התייחס לכך גם ראש הממשלה בנימין נתניהו. "ראינו את חיות הטרף, ראינו את הברברים שאיתם אנחנו מתמודדים, אנו נלחמים באויב אכזר שגרוע מדעאש", אמר, "מה גדולה הזוועה, מה גדול הכאב".

דגל דאעש בקיבוץ סופה 12 באוקטובר 2023. דובר צה"ל
הדגל של דאעש שנמצא בקיבוץ סופה/דובר צה"ל

בימים האחרונים פעילי הסברה של ישראל מקדמים ברשתות החברתיות את קמפיין הרשתות #HamasIsIsis, המשווה בין שני ארגוני הטרור. מי שהרימה אותו היא אלה קינן, בעלת סוכנות דיגיטל ומשפיענית רשת בתחום הטיולים, לצד מאות מתנדבים אחרים.

דובר צה"ל בערבית, סגן אלוף אביחי אדרעי, כתב בלילה בחשבון הטוויטר שלו כי "חמאס יותר גרוע מדאעש, ואנחנו נמשיך לפגוע בו בעוצמה בלי לעצור".

  • עוד באותו נושא:
  • דאעש
  • חמאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully